Ruffneck Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 heisann, ja som topic sier, leter jeg etter en ny garasje. Måtte avgi garasjen jeg hadde til nå :( Har skrevet flyer som jeg hengt opp i butikker men fikk ingen tilbud eller svar. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en garasje eller sånt noe? Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er det snakk om lagring eller skruplass? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er det snakk om lagring eller skruplass? Hmm ja, lagring er hovedsaken, fra nå til slutte av April, mens litt skruing kunne være også bra. Men som sagt er hovesaken lagring. Har du noen tilbuld eller? Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg har en bekjent som har noe, mulig alt er leid ut, jeg skal høre med han imorgen. Det er snakk om kun lagring. Hører du ikke noe fra meg, er det fullt :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg har en bekjent som har noe, mulig alt er leid ut, jeg skal høre med han imorgen. Det er snakk om kun lagring. Hører du ikke noe fra meg, er det fullt :) Det høres bra ut ja :) Men du kan jo sikkert skrive i denne tråden også om det er fullt? ;) Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Er intressert i det samme, lurt på å prøve å samle noen stykker og gå sammen om et lager eller lignende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg