Volvo 240r Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Er det noen som klarer å hive felgene på stasjonsvognen over på sedanen? hadde vært sjeft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrous92 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sorry, felgene du skal ha på sedanen må vere ca. samme vinkel som de på sedanen.Klarer du det, skal jeg se hva jeg får til. Siter Pagani Zonda S, Saleen S7 og Bugatti Veyron. Biler vi bare kan drømme om, men ja, vi drømmer om dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Blei ikke helt den fargen du skulle ha... Etter det jeg forstod så var det slike felger du ville se på bilen?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 ja. men ser at bilen må lenger nedpå. må ha de i svart tror jeg, siden alle andre er hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg