Corsa Tuner Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Da har jeg hvert å handla meg vinterbil. Ble en 90mod vectra 2000 4x4, bilen har hatt en eier og er eneste solgte i porgrunn ny. Han som har hatt bilen er 72år nå, fikk slag for 1.5år siden. Bilen har stått i garasje ubrukt siden han ble syk. Er jo de vanlige rust sykdommer som hjulbuer begge sider, bagasjeluke innvendig nerkant, dørtrekk og litt på stolen. Ingen feil på 4x4 systemet. Bilen ser værre ut på bilder enn den egentlig er, da han har penslet på no ruststopp alle plasser det var en liten flekk. Mulig den får nye hjulbuer og ny lakk på sidene. Km.stan er 171"km og motoren maler som en kattunge som sover. Noen bilder jeg tok i all hast.. Skal ta en kraftig runde på bilen i helga tenker jeg. Ingen sprekker eller ødelagt styling. Kjørte bilen 28mil hjem i går å den går fint, ingen ulyder eller feil har dukket opp ennå. Må bytte fjær foran da en er knekt+ store foringer i bakstilling og juster håndbrekk før den er EU ok. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ser ikke så værst ut, det dér. Er litt å henge fingrene i, men det blir sikkert en morsom bil tilslutt. Har kjørt noe Vectra 2000 4WD, er skrekkelig morsom på vinterføre, og den går jo heller ikke noe dårlig. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Så ikke ille ut den! Og èn eier er sjelden å finne;P Hva skal du gjøre med den? Mye er den kjørt? Og ga du mye for den ? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 170"km garantert. Ga vell akkurat passe.:) 10K har ett par motorvalg, enten sette LET turbo på den som er der, siden jeg har det liggende, eller slippe nedi en V6. V6 og 4x4 hadde hvert gromt veit du:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 170"km garantert.Ga vell akkurat passe.:) 10K har ett par motorvalg, enten sette LET turbo på den som er der, siden jeg har det liggende, eller slippe nedi en V6. V6 og 4x4 hadde hvert gromt veit du:) Skjønner ikke hvor dere finner sånne "kupp". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 fanden den bilen må være ett kupp! ga mångedobbelt for min 95mod 2.0i fwd :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Må holde øya oppe å ha penga i lomma til en hver tid:) Da har jeg fått vasket og polert en del av bilen hvertfall. Ble endel vitere... Har igjen å polere under listverk på dører... Fikk seg en liten vaske dette også. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Da blir det snart turbo i vectran:) har handla inn orginal turbo fra calibra turbo sammen med radiator, ic og dyser. Satser på å kjøre 0.5-0.8bars trykk, klarer seg i en bruks/vinterbil.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Da blir det snart turbo i vectran:) har handla inn orginal turbo fra calibra turbo sammen med radiator, ic og dyser. Satser på å kjøre 0.5-0.8bars trykk, klarer seg i en bruks/vinterbil.. Heldigris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Nice bil du har fått deg Corsa Tuner. Misunner deg faktisk :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg