kimmi89 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hei hei jeg ska bygge meg ny kasse i sponplate åsså tenkte jeg skulle ha glassfiber over det ? funker det ? å hvordan gjør jeg det har aldri brukt glassfiber heeh :P Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Har ikkje peiling på glassfiber, men fy for en sørgelig emnetittel. Forteller jo ingenting jo :shake Siter 96 Volvo 855 2,5 10V Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla) Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350 Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 sånn da ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er en finfin artikkel om glassfiberstøyping på komposittdelen av det forumet her.. Du burde sjekke ut den. Er på hovedmenyen. Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg