Torak Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Returslangen til turbo'n har smelta to ganger nå, så da tenkte jeg at jeg heller skulle få tak i et retur RØR som umulig kan smelte. Vet noen hvor jeg får tak i dette? Dette haster litt, så setter pris på alle tips som kan hjelpe meg :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Trodde at det var rør orginalt på disse bilene. Har det iallefall på min -95mod fk-motor. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ja, men var iallefall ikke rør på min(ettermontert i 240, så da har tydeligvis eieren montert slange i stedet). Men jeg burde bare enkelt å greit bestille et originalt rør i fra VOLVO til FT'n min da? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ja, men var iallefall ikke rør på min(ettermontert i 240, så da har tydeligvis eieren montert slange i stedet). Men jeg burde bare enkelt å greit bestille et originalt rør i fra VOLVO til FT'n min da? ville gjort det ja, koster ikke mer enn ca 300 penger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg