fred_stian Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Bumper shine fra autoglym fungerer som gull! :) Og forresten, hvordan lakk kode er det på bilen din?! Kunne fort lignet litt på min gitt... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det er orginallakken, har ikke peiling på kode, men ligner fælt ja :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 vært litt stille i det siste, grunnet pengemangel osv osv, men skal prøve å holde dere litt mer oppdatert fremover :) har fått tak i senkefjærer med tüv papirer, 40mm, for en liten tohundrelapp, som jeg skal hive på bila i helga nå, i tillegg har jeg et sett 90'fangere og 88-dører på handa, som jeg blir å få i så snart det kommer et par kroner til overs i kassa.. skulle begynne å smått ista med senkinga, men når jeg hadde fått av ene hjulet så skulle jeg finne koppnøkkelsettet så var den borte..sikkert blandt rotet på rommet mitt eller noe sånt ;) så om noen ser en grå, avlang kommer, så si ifra :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg prøvde med litt autoglym, og det er jo knallbra!! Men å lakkere dem blir nok best. Står noen knallbrae How to, tips og tricks på lakk og kaross. forumet! Du må også shine opp igjen chrome-stripene på fangerene! Behold de små fangerene, senk, og få på noen dassruller, så vil golfen din bli dritrå ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 vurderte oldschool en stund, men jeg er svak for 90' looken.. blir grillist og ekstralys i fangern også, så jeg kan kjøre rundt lovlig med angeleyes'n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Så lenge det er opplyst vei / midt på dagen kan du iallefall kjøre med angel eyes + tåkelys :) edit; hehe fiksa på det nå. mente selvfølgelig angel + tåkelys. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 angeleyes som er parklysene mine :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Lenge sia jeg har kommet med noe her nå, ikke noe nytt med bilen, den starter og går uansett enda.. :) ble ikke at jeg heiv på senkesettet jeg har liggende enda, slenger opp et par bilder jeg tok av den idag: har en kompis med 88' dører og fangere liggende som jeg har opsjon på å kjøpe.. ;) må bare få fiksa økonomien, skal i jobbintervju imorgen, så får se hva det blir til.. :) silker også på disse til våren: AEZ Xylo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 liten update: tenkte en stund å selge bilen, men har funnet ut at det er bedre å ta vare på den og bygge den opp igjen.. fornuftig som jeg er, bestilte jeg stoler til den idag :D http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SS41B&vg=8573&vgpath=Varekategorier/1394/64/8573 så nå skal fronten bygges opp igjen, med 90 look :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Da er NOK en 2'er golf handla inn \o/ 2 dørs 1,3l med fabrikkny motor noen år siden, kun gått 100 000.. 85 modell.. skal bruke denne som delebil, den hadde svarte dørtrekk og dash, litt rust i hjulbuene, men pytt pytt.. skal se om jeg får slengt opp noen bilder ikveld! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 bildene fungerer ikke:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 er ikke noen bilder enda, hehe :) har ikke fått henta den enda, blir med henger imårra, batteriet tok ikke strøm fra startkablene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hmm... det er no noen rammer på første posten.. og høyreklikk og egenskaper tilsier at det skal være http://www.home.no/cokeloop/golfen som ligger der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 se der ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Da har jeg fått gjort en del i helga!:D Først noen bilder av delebila jeg fikk i meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg