turboquattro Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Skulle gjerne sett hvordan den ble seendes ut med lakkerte lister i samme farge som bilen. gjerne noe senk om det er mulig. samt med ASA DM3 felger... Kom gjerne med andre felger, evt tips... sorry for dårlige bilder.. takker for evt bidrag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er ikke mulig å få noe bra ut fra de bildene. Ta noen fra siden du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Her er kanskje et bedre bilde. Ser det er mange som har peiling på PS her inne:) Skulle gjerne gjort følgende: - lakkere sideskjørter i samme farge som bilen - 17/18`ASA DM3, RS4 eller Brock B1 Takker for alle bidrag! Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Legger nå inn noen bilder med felger jeg gjerne skulle hatt på bilen! Bildene er hentet fra vwaudi.club.no, håper eierene syntes dette er greit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Driver på nå jeg... =P Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Gjorde den litt kulere... håper den faller i smak. Er ikke så bra utført da men (tok 5 min...) PS: kul bil du har! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Takker masse til takin91! Syntes det ble dritbra jeg! :) Klarer du å lage et til med samme farge som bilen har org? men slenge på brockene og rs4 fangeren?! (er vel rs4) Kom gjerne med flere shoppa bilder, evt forslag!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Bump! Flere som kan hjelpe meg?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg