infested Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hvordan er det å montere en subwoffer i ved bakskjerm?.. altså jeg har lyst til å montere en basser der du ser på bildene.. altså det blir tett rundt.. men vil metallet bak lage vibrasjoner?.. hva skal jeg dempe med... blir det i det hele tatt no bra bass ut av det?.. tenkte på portet Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ja du kan lage en bass kasse der :) Må bare huske på riktig volum på kassene Hvis metallet rister fælt kan det kanskje lønne seg å dempe med BB (Brown Bread). da slipper du ristingen i metallet Har du planer om å lage kassen i MDF eller glassfiber ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hm.. vet ikke helt om det er plass til en hel kasse skjønner du... men ja det hadde blitt mdf Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 inen som har noen mere formening om det? :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Se lit på denne tråden http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141627 Den har noe tilfelles med det du ønsker. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ja jeg har sett den men det har ingneting med detta å gjøre for jeg spør åssend et er å ha basser fritt bak der uten noe kasse Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ja jeg har sett den men det har ingneting med detta å gjøre for jeg spør åssend et er å ha basser fritt bak der uten noe kasse Sorry: Det sto ikke noe om at du ikke skulle ha kasse. Beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hehe.. det går bra.. trur nemmelig att kasse vill ha blitt for trangt inni der :S Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hvis du lager en i glassfiber. Dette tar mindre plass, og du får mindre volum Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 ja og mere tid og mere kostnader.. jeg har mdf plater klare til kapping så da bruker jeg det Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hmmm du vill vell kanskje merke noe. men er vell relativt mye mindre bass du får utav den en om du hadde hatt en kasse på den. Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg