whiplazh Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hurra for norsk kringkastning! :)Pen bil! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hurra for norsk kringkastning! :)Pen bil! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har du betalt TV lisensen DynaCore? Nei, er vel kjøling til ICen den "antenna" som er i fronten. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Har du betalt TV lisensen DynaCore? Nei, er vel kjøling til ICen den "antenna" som er i fronten. selvfølgelig er den betalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Da er bilen parkert for vinteren:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Awwww, planer i vinter da? :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Alltid planer vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Planer for vinteren er: Porting av innsug og eksosmanifold. Mulig jeg drar av toppen å porter den litt også. Vi får se... Nye felger og dekk. Har ikke funnet noen jeg mener passer bra enda, men det dukker vel opp noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Pen bil selv om jeg personlig synes at en S15 front på en S13 er fullstendig feil! Pen forfra... ser bare rart u i det den passerer deg og du ser ræva på den! såfall må du ha skikkelig breddeskjermer bak i tilegg! MEN, hvorfor har du i grunn nox kjøling av icen din?... vil nokk tro at du har minimalt med effektboost av det der, spes i drifting. Kan skjønne dem som kjører drag og slikt, men det er så lite i grunn å hente på at det er mere show enn behov..... ? eller? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Da jeg dro av banen på driftinga sist, rev jeg av fronten. Da gikk ic-dritten til helvette også.. Har ikke montert det enda, har ikke tnekt å gjøre det heller... Hvor nyttig det er vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 hehehe ok:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 men bilen funker som faen på bane iallfall.. Fullt whiteline kit under, og fullt justerbart teinunderstell... Sliter litt med at den er tung på rattet i drift. Tror camberen ikke er helt optimal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Bilen er til salgs! Ta kontakt på 90042119 ved interesse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg