Torak Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Må ha ny returslange jeg også pga lekkasje :) Veldig pen bil! Synes stylinga er veldig fin jeg. Vingen ligner på en billig shogun vinge, men det er jo forsåvidt et veldig lite problem egentlig da bilen ellers er så rå. Moro at du har litt motor også :) Ikke ofte man ser A4 som har mer enn chip :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Må ha ny returslange jeg også pga lekkasje :) Veldig pen bil! Synes stylinga er veldig fin jeg. Vingen ligner på en billig shogun vinge, men det er jo forsåvidt et veldig lite problem egentlig da bilen ellers er så rå. Moro at du har litt motor også :) Ikke ofte man ser A4 som har mer enn chip :) Her ser du grunnen til lekkasjen: Den lå heeelt inntil eksosmanifolden...Ikke rart det ble slik! Ny slange fikses på Tess i morgen, og da blir alt bra! Tar en oljeskift med det samme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 heh kjenner igjen den der, begynte å lure på hvem sin det var :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 heh kjenner igjen den der, begynte å lure på hvem sin det var :D Hva mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 D e vell ikke den her som fær runt å sklir på brundalen vell?:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 grattis med litt plass i max power da, selv om det var på "max den a4 b5 " :P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 D e vell ikke den her som fær runt å sklir på brundalen vell?:) Jo jeg går der på skole, så er nok ikke så rart det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 grattis med litt plass i max power da, selv om det var på "max den a4 b5 " :P Uh? Max Power? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 få ut mer bilder da dynacore.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ja mer bilder. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jo jeg går der på skole, så er nok ikke så rart det:) Jau, hvor er det bilen din står da? så den ikke i dag. Hvilken linje går du a? du får hilse på meg a, jeg er den eneste tullingen som går me Volvo R Sport jakke, og caps. Blå å hvit:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 tøff A4, den stikker seg frem!!!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Parkerer nede ved røykeplassen.... Går malerfag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 åjaa:) får nesten gå ned å titte på den en dag da:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 åjaa:) får nesten gå ned å titte på den en dag da:) Det må du gjøre! Husk at du ser med øyene og ikke fingra da:) Var noen fjortisser å så på den i dag, de ble vel litt for ivrige så det ut som... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg