skyline1 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hehe... Tviler på den du;) deiligeste a4'en jeg noen gang har sett veffal:) du får høre fra meg etter sommer når jeg har skrapt ihop noe gryn;) Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 deiligeste a4'en jeg noen gang har sett veffal:) du får høre fra meg etter sommer når jeg har skrapt ihop noe gryn;) Hehe.. Knus sparegrisen også da;):spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hehe.. Knus sparegrisen også da;):spin haha:p den er knust for noen år siden:p skal kanskje på blåtur til trondheim i sommer og feste litt;) Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 haha:p den er knust for noen år siden:p skal kanskje på blåtur til trondheim i sommer og feste litt;) Ja her er det masse party;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ja her er det masse party;) ser fram til det;) kommer sikkert til og se deg kjøre rundt:p er ik vanskelig og kjenne den bilen igjen veffal:p Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Dynacore Jobber du på ensjø ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Dynacore Jobber du på ensjø ? nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 nei? oki.. for det står en audi der som er VELDIG lik din.. står utenfor samme stedet flere dager på rad... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 oki.. for det står en audi der som er VELDIG lik din.. står utenfor samme stedet flere dager på rad... Ta et bilde da. Min står i garasjen om dagene den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1574434&template=default Bilen vurderes solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1574434&template=default Bilen vurderes solgt. Synd at du skal selge den. Bilen er kjempe grom.. Lykke til med salget. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Synd at du skal selge den. Bilen er kjempe grom.. Lykke til med salget. Ja jeg har egentlig ikke lyst. Men har blitt litt for inne på drifting for tiden, så innbytte i 200sx og lignende er meget aktuelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 takk å lov at du tok av den stygge vingen. ikke sett på noe vinge. behold den som den er nå! UTROLIG UTROLIG fiiin bil uten den vingen!:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daywalk3r Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 hvorfor selge en så fin bil :O *hadde bare hatt 160 000kr grrr* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hvorfor selge en så fin bil :O *hadde bare hatt 160 000kr grrr* Selger ene alene pga jeg skal kjøpe meg japse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg