DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 okei;) savna bilen din på bana i helga:(skal du nedover i september og? Skal det ,og da blir det banekjøring;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 da skal jeg ha med partyvogna mi og=D trur en liten rieger vinge hadde passa på audien din jeg:) syns den andre vinga var jævli nice og Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 da skal jeg ha med partyvogna mi og=D trur en liten rieger vinge hadde passa på audien din jeg:) syns den andre vinga var jævli nice og Vi får se åssen det blir med vinge, men det blir iallfall ikke den som sto på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Vi får se åssen det blir med vinge, men det blir iallfall ikke den som sto på! da ville jeg ha satsa på rieger;) kanskje den er finset uten og.. når skal du selge bilen da?;) Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 da ville jeg ha satsa på rieger;) kanskje den er finset uten og.. når skal du selge bilen da?;) Selge den? hehe.. Selger den når jeg får inn riktig bud, men har ikke planer om å selge enda. Men alt er til salgs vettu, nesten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Selge den? hehe.. Selger den når jeg får inn riktig bud, men har ikke planer om å selge enda. Men alt er til salgs vettu, nesten... hehe:p hvor langt har den gått da? Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 hehe:p hvor langt har den gått da? Bilen har passert over 200000, men motor og slitedeler har gått ca 300mil... Den er også nylakkert i fjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Bilen har passert over 200000, men motor og slitedeler har gått ca 300mil... Den er også nylakkert i fjord. oki:) rust finst det vel ik på den tenker jeg Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 oki:) rust finst det vel ik på den tenker jeg nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 nei vi kan bytte bil:p hehe Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 her er et.. kan sende over resten av bildene hvis du skal ha de? :) Hadde blitt veldig glad for de andre bildene av denne herlige bilen;) Paal_e_vigesdal@hotmail.com:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 vi kan bytte bil:p hehe Hehe... Tviler på den du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hadde blitt veldig glad for de andre bildene av denne herlige bilen;) Paal_e_vigesdal@hotmail.com:D:D Jeg gidder ikke styre å sende over mail osv. Legg meg til på msn så sender jeg der. Adressa står tidligere i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Sorry, var ikkje meiningen å mase... skjønner at du ikkje gidd. Men eg får bare sei at du har ein nydelig fin og rå bil;)hadde ikkje gjort noke å bytte bil nei:P er visst mange som vil da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Sorry, var ikkje meiningen å mase... skjønner at du ikkje gidd. Men eg får bare sei at du har ein nydelig fin og rå bil;)hadde ikkje gjort noke å bytte bil nei:P er visst mange som vil da. Kan sende deg bilder om du legger meg til på msn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg