DynaCore Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Så bilen din i helga. den var bøllete!Du stod jo rett nedafor meg, bak agip/dekk sjappa i nedover bakken på gokart banen.. Kjørte du noe på banen eller? Stemmer at jeg sto der ja:) Du kom ikke å hilsa da? hehe.. Nei jeg har ikke mappet bilen enda, så ble ikke no banekjøring nei.. Synd det med bilen din forresten:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 sjekk kjøleveska for olje. kan være innvendig lekk. er det blå røyk fra eksos? det er litt blå eksos av og til. men det er ikke ofte Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 her er et.. kan sende over resten av bildene hvis du skal ha de? :) send gjerne noen til meg og;) aasman23@hotmail.com Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Her har du et også =) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Tusen takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Må sei de gjorde seg veldig bra de felgene der Daniel:) Ser supert ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Må sei de gjorde seg veldig bra de felgene der Daniel:) Ser supert ut. Takk skal du ha Rune:) Ble kjempefornøyd med de jeg og. Subber lite til at de er 8,5" brei, og de sporer ingenting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Takk skal du ha Rune:) Ble kjempefornøyd med de jeg og. Subber lite til at de er 8,5" brei, og de sporer ingenting:) gullfint.. 235/35/19 du kjører på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 gullfint.. 235/35/19 du kjører på? Jepp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Litt vasking. Var der litt tidlig så høyttrykkspylere hadde ikke kommet enda, så vi måtte hente vann i kjeglene;) Det ble noen turer fram om tilbake kan du si;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 jævli nice de felgene :) passa jævli bra inn:) Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Litt vasking. Var der litt tidlig så høyttrykkspylere hadde ikke kommet enda, så vi måtte hente vann i kjeglene;) Det ble noen turer fram om tilbake kan du si;) står en viper attmed deg der med over 900hk:D Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 jævli nice de felgene :) passa jævli bra inn:) jo takk. Bra du er enig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 står en viper attmed deg der med over 900hk:D Ja jeg vet det. Jeg lånte bort alt vaskeutstyret mitt til han. Svamp, shampo og avfetting osv... Han hadde akkurat fått bilen, så han hadde ikke rukket å handla:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 okei;) savna bilen din på bana i helga:( skal du nedover i september og? Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg