olehenri Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ligger jo endel bilder på forrige side da.. Kommer mere etterhvert som ting skjer:) ja det har jeg sett for lengst ;) Er når motoren og slik skal nedi, det begynner å bli spennende ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Solgt felga dynacore?? hvor de er på vei hen? :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 grattis med omtale i max power da :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Solgt felga dynacore?? hvor de er på vei hen? :win Neesj, de er vel på vei til Stavanger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 grattis med omtale i max power da :P Takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe,var stilig å se bilen i bladet ja! Fikk du shippa felgene avgårde igår Daniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hehe,var stilig å se bilen i bladet ja! Fikk du shippa felgene avgårde igår Daniel? Blir i dag som jeg fortalte deg vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 sorry meg, men faen hvor mye folk som skal BÆÆPE om vingen hannes da, kansje han liker den da. hannes bil_!!!!!! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Eg syns vingen er kul eg, for bilen er ganske ekstrem og da passer en ekstrem vinge. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Eg syns vingen er kul eg, for bilen er ganske ekstrem og da passer en ekstrem vinge. :) Sant det du sier, men det motsatte (sleeper) er ikke feil det heller da.. Få denne bilen litt av, uten noen form for vinge, og fete felger. Er den ikke å forakte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Om dere ser på side 28 så er vingen fjærnet. Angrer ikke et sekund jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Har sett det. :) :( Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Nei.... Den vingen hørte ikke hjemme på en tysker den nei.... den vingen er for japser.... Dritfett bil...!! Siter http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hehe.. først mye mas om att du må fjerne vingen, men når du gjør det må du sette på en ny vinge?? mye meninger ute å går! Men audien er fet den! Hva med å lage en egen tråd for civicen? ser ut til å bli et bra prosjekt på den også! Er alle bilene i garasjen der dine? noen spes planer for Amazonen og bimmeren? Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Vingen passet nokk ikke denne bilen.. Finner ganske pene M lepper for og plasere bakbake som er diskre og pene:) gjør seg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg