Gjest brunerune Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Mye er bilen senka? 40/30 eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Mye er bilen senka? 40/30 eller noe? uvisst. Er kun senkefjærer på den så vet ikke helt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 skimter jeg bmw på et av bildene der mon tro?? :D liker både civicen og audien din VELDIG godt.. stå på! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 skimter jeg bmw på et av bildene der mon tro?? :D liker både civicen og audien din VELDIG godt.. stå på! Joda. har da et par bmwer her og. En skal ha et motorbytte, og en skal lakkere en skjerm.. Fint at du liker prosjektene da, følg med videre, det kommer til å bli bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Utrolig fin bil du har der og håper den blir å se på treff utover sommeren. Til alle dere som ikke klarer gjøre annet enn å kritisere bilen og det som har blitt lagt i den.... Taperlig ..... Liker dere ikke bilen så stikk.. takk for det :). Keep up the good work :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Utrolig fin bil du har der og håper den blir å se på treff utover sommeren. Til alle dere som ikke klarer gjøre annet enn å kritisere bilen og det som har blitt lagt i den.... Taperlig ..... Liker dere ikke bilen så stikk.. takk for det :). Keep up the good work :P Hehe. Takk for det ja;) Skal prøve å komme på så mange store treff som mulig, men vi får se åssen det ligger an til da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tok masse bilder i kveld. Har noen overraskelser også. Se og nyt: Demontert blokka helt, klar for levering til borring: Intercooler med CryO2 kjøling på Civicen: Så fjærnet jeg VINGEN: Siden jeg solgte Keskinfelgene måtte jeg prøve noen andre. Jeg synes de ble dritkule på bilen. Nå er den litt høy foran pga at motor ikke står i.Hva synes dere? DIV: Kjøpte oss et par pocketbiker i går, den blåe er da min å fargen er nesten prikk lik audien. Går ca 70kmt. 50cc med slureclutch. Morro ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Bilen din e jo med i maxpower.. fette rå as :D Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Likte keskin felgene jeg.. De du hadde det der så ikke like "dyre" ut.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Vi får se når bilen er ferdig åssen felger det blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Felgene der var jo kule da :) får man godkjent Civic med RWD? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Bilen ble mye bedre uten vingen. Hmm..trur keskin-felgene passa bedre egenetlig...hvor store er felga du har på nå? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Bilen ble mye bedre uten vingen. Hmm..trur keskin-felgene passa bedre egenetlig...hvor store er felga du har på nå? Har på 18" nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Felgene der var jo kule da :)får man godkjent Civic med RWD? Hehe. Tvilsomt det ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Da har jeg bestilt div parts: TOPPSETT M/STÅLPAKNING BUNNSETT BÆRELAGER RÅDELAGER FORSTERKET TRUST RINGER REIM STRAMMER SETt TOPPBOLTER BORRING/HONING STEMPELKIT WISECO 83MM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg