DynaCore Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dynacore: må si ifra om det blir no kjøring i nærmeste framtid da:) Hehe. blir nok ikke i nærmeste fremtid nei men... hvem er du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 heftig bil!!! syns den var grom jeg ass! synd detta med motoren da men :( Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 heftig bil!!! syns den var grom jeg ass! synd detta med motoren da men :( Takk for det. Ja det er kjipt det med motoren ja, men sånn er det no. Må bare skru litt ekstra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Sitter hær å vurderer om jeg skal kjøpe ny blokk, eller om jeg skal borre den jeg allerede har.... Må jo uansett borre den nye blokka om jeg kjøper....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 om sylinder og motorborring mener den er bra nokk til borring er det ikke noe vits i å kaste bort pengene på ei ny da Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 om sylinder og motorborring mener den er bra nokk til borring er det ikke noe vits i å kaste bort pengene på ei ny da Det er sant. Jeg må få de til å ta en titt på den så de kan avgjøre om den tåler en borring til. Jeg må jo da ha større stempel også! 82,5mm eller 83mm. Har 82mm nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 selge vingen ? :D :D Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 rå bil!:) er ca 50 stk som spørr om du ska fjerne vingen i tråden:P hehe. men hadde nok blitt finere da ja:) å grillen din var nydelig.. utenom det vanelige:) sku hatt quattro da.. å like breie felger bak også:):P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 åssen motor skal i den civicen? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 åssen motor skal i den civicen? RB25DET Neo. fra Skyline R34:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 rå bil!:) er ca 50 stk som spørr om du ska fjerne vingen i tråden:P hehe. men hadde nok blitt finere da ja:) å grillen din var nydelig.. utenom det vanelige:)sku hatt quattro da.. å like breie felger bak også:):P Hehe. Jada, jeg skal fjerne den, må bare få tid først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 selge vingen ? :D :D Mye byr du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har du et forsøk på å få til bilforumets lengste topic?:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 å fy fader da! Skyline motor i en ombygd civic med bakhjulstrekk! :win Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har du et forsøk på å få til bilforumets lengste topic?:op: Hehe. Jeg kan ikke å quote flere innlegg i samme innlegg om du skjønner. Lær meg det da vel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg