DynaCore Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 http://www.c3cars.com/parts.cfm?M=1&PMode=I&VIID=528 Fant noe annet jeg da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Tok en komptest på bilen nå, det viste følgende: 1 syl: 4,5 bar. 2 syl: 8 bar. 3 syl: 8bar. 4 syl 7,6bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har gjort litt i dag da, tatt av innsug, toppdeksel, fronten og litt småtteri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Så da når vi va i trondheim.. prövd å håll fölge men va ikje lett me en mazda 121.. :P 1.3 me utrulige 63 hester :P men va sikkert bärre 40 som verka :P hehe.. feit bil iverfall.. kjem du på acr te våren a?? muli å få sett på om du ska på bana?? Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe. Spørs om jeg tar turen dit ja, om det blir noe heftige treff.(Noe jeg selvfølgelig regner med;)) Og skal jeg opp dit må jeg jo selvfølgelig ut på banen en tur.. Men vi får se åssen bilen er til den tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe. Spørs om jeg tar turen dit ja, om det blir noe heftige treff.(Noe jeg selvfølgelig regner med;))Og skal jeg opp dit må jeg jo selvfølgelig ut på banen en tur.. Men vi får se åssen bilen er til den tid... kult.. e allti rått på mo da.. mye kult.. :) kor de går me motorn?? funne ut ka som feila den?:naaaws ??? Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 kult.. e allti rått på mo da.. mye kult.. :) kor de går me motorn?? funne ut ka som feila den?:naaaws ??? Det er nok stempelringer, eller toppakining... Driver å skrur litt nå så jeg finner det nok ut snart:) og NOS, nei det er ikke nødvendig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ka da går mæ biln? Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Grattis med grom skyss! Var det du som solgte meg den turtellern fra auto-gauge for ei god stund sia? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Mulig,mulig....:) Driver å snekrer verksted så har ikke gjort noe med bilen i det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Funker bilen? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Nei som sagt så snekrer jeg verksted. Er straks ferdig med det nå så regner med toppen er av i løpet av neste uke, og da finner jeg feilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 du skulle hatt Quattro veit du :) bilen er fin da.... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg