DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Torshov har en drit fet alu vingen som sikkert passer rett oppi de gammle høla!XD Da slipper du lakkering å alt!!XD:D Hohoh... Aldri! Tror jeg skal la være å ha vinge... Får se åssen det blir når jeg fjerner den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 M3 :hondakick Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det hørtes veldig rart ut med AF på 10-11 på tomgang da går den veeldig feit og du kan risikere og få såkalt Bore Wash som det så fint kalles. Med AF på 16-17 på maks ladetrykk så går den veeldig magert og du ber om å smelte stempler. Du mister jo all krafta også å den vil mest sannsynlig begynne å fjuske. Så om du ikke har blanda om på AF verdiene nå så har du litt å pussle med før du kan gasse igjen. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei, fin A4 du har :) Spoilern som sitter på M3 e46 passer utmerket til bilen din, hvis du vurderer å bytte en gang.. Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei, fin A4 du har :) Spoilern som sitter på M3 e46 passer utmerket til bilen din, hvis du vurderer å bytte en gang.. *Host*Kremt*Hark* les 1 post over;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Lyst å kappe med meg te neste år da kjekken:blunk: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Lyst å kappe med meg te neste år da kjekken:blunk: Nei, for jeg har en motor som ikke starter og ikke har det helt bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nei, for jeg har en motor som ikke starter og ikke har det helt bra! Vel skrev jeg ikke te neste år da kjekken......da har du vel en motor som starter og har det veldig bra. Hvis ikke så får du bare si fra så hjelper jeg deg gjerne:blunk: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hmm.. blir spennende å se hvordan blandingsforholdet virkelig er nå.. for det var ganske bra sprut i bilen fra før av, og det blir jo en del bedre når den får perfekt blandingsforhold! Blir det kappkjøring vil jeg og være med.. skal vi si 201 meter'n? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hmm.. blir spennende å se hvordan blandingsforholdet virkelig er nå.. for det var ganske bra sprut i bilen fra før av, og det blir jo en del bedre når den får perfekt blandingsforhold! Blir det kappkjøring vil jeg og være med.. skal vi si 201 meter'n? ;) 402 takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Fiiiin audi :) 402 vil jeg gjerne se dere ta! Grattis med 1200 poster DynaCore Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Fiiiin audi :) 402 vil jeg gjerne se dere ta! Grattis med 1200 poster DynaCore Takk for det! Motoren er ikke så fin for tia da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 VELDIG O.T Jeg vil ikke være med på 402! da må jeg bytte girkasse=( Anyways: vingen er litt tøff egentlig Daniel;) kan du ikke la den stå foreløpig, så vurderer du mer nøye over vinteren? det gir jo bilen en liten spesiell touch i forhold til alle de andre styla audiene i norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 VELDIG O.T Jeg vil ikke være med på 402! da må jeg bytte girkasse=( Anyways: vingen er litt tøff egentlig Daniel;) kan du ikke la den stå foreløpig, så vurderer du mer nøye over vinteren? det gir jo bilen en liten spesiell touch i forhold til alle de andre styla audiene i norge.. oooooh... Touuuchy! Ok da Frans, siden det er deg så kan vingen få stå på bilen i vinter;) 201m spinner jeg bare jeg vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Tenker vi sier ja takk begge deler jeg. Fikk jo en veldig bra indikasjon når jeg ble målt i Drammen:biker Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg