Gå til innhold

Triplex vs Wild Beast

Ranger emnet


oledeg

Anbefalte innlegg

Jeg har ett lite spørsmål. Drev å kikka på noen bilstereo filmer på nettet, så så jeg en film av elementet CADENCE TX12-2 TRIPLEX, dette så helt sykt ut.

 

Spørsmålet mitt er Hvilket element spiller høyest av CADENCE TX12-2 TRIPLEX eller Cadence Wild Beast 12" ?

Alt spørs på hvilken forsterker, kasse, hvilken bil osv. Men har sittet i en bil med 2x12" WB, og det var like før jeg begynnte å blø ut av ørene! Der må de ha tyna de til max..og vært veldig heldig med kassa, demping, forsterker, strøm osv!

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett lite spørsmål. Drev å kikka på noen bilstereo filmer på nettet, så så jeg en film av elementet CADENCE TX12-2 TRIPLEX, dette så helt sykt ut.

 

Spørsmålet mitt er Hvilket element spiller høyest av CADENCE TX12-2 TRIPLEX eller Cadence Wild Beast 12" ?

 

Rått element, har hatt lyst på det lenge, men koster litt for mye for min del :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... cadense generelt er jeg ikke så voldsomt imponert av når det jelder utseende, men digger opphenget på Triplex

 

Ganske enig med den, men de skal ha for wild beastene, Magneten er sinnsykt tøff samtidig har den jo de bling bling orange lysene som står til cassiret. De traff virkelig spikeren på hodet med det elementet. synd det ikke selges mer :(

 

Det er i alle fall min mening :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med den, men de skal ha for wild beastene, Magneten er sinnsykt tøff samtidig har den jo de bling bling orange lysene som står til cassiret. De traff virkelig spikeren på hodet med det elementet. synd det ikke selges mer :(

 

Det er i alle fall min mening :)

 

Ja wildbeasten er rå den og, men blir eid av triplex'n :D

 

Men triplex'n er bare rå på fronten, mens wild-beast er rå på baksiden, skulle vært en me triplex'ens front og wild-beast'ens bak, da er jeg fornøyd:D også syns jeg opphenget på triplex'en skulle vært litt mørkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja wildbeasten er rå den og, men blir eid av triplex'n :D

 

Men triplex'n er bare rå på fronten, mens wild-beast er rå på baksiden, skulle vært en me triplex'ens front og wild-beast'ens bak, da er jeg fornøyd:D også syns jeg opphenget på triplex'en skulle vært litt mørkere

 

Det hadde vært den ultimate subben :) For meg i alle fall.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild beast har lenger slaglengde en Triplex, Noe som er rart i forhold til opphengett på Triplex`n.

Etter min mening liker eg lyden bedre i Triplex.

 

Per dags dato har eg en Cadence Beast Master 15" (fikk den grisebillig).

Skulle eg betalt fullpris hadde eg aldri kjøpt meg Cadence da det finst mye

råere ellementer.

Ikke misforstå, Cadence er bra merke, men de kunne godt ha utviklett litt mer

råe subber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild beast har lenger slaglengde en Triplex, Noe som er rart i forhold til opphengett på Triplex`n.

Etter min mening liker eg lyden bedre i Triplex.

 

Per dags dato har eg en Cadence Beast Master 15" (fikk den grisebillig).

Skulle eg betalt fullpris hadde eg aldri kjøpt meg Cadence da det finst mye

råere ellementer.

Ikke misforstå, Cadence er bra merke, men de kunne godt ha utviklett litt mer

råe subber..

 

Det viste jeg ikke :) Det ser ikke sånn ut på opphenget. Men det er vel ikke bare utseende som teller.

 

Jeg kan ikke si at Triplex høres bedre ut en wild beast, grunnen til dette er pga jeg ikke har noen erfaring med Triplex`n, men den har ett sinnsykt tøft oppheng :D

 

Jeg er veldig fornøyd med Cadence wild beast. De spiller mye høyere en jeg har behov for :) Men det er kult å ha noe å dra på med.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste jeg ikke :) Det ser ikke sånn ut på opphenget. Men det er vel ikke bare utseende som teller.

 

Jeg kan ikke si at Triplex høres bedre ut en wild beast, grunnen til dette er pga jeg ikke har noen erfaring med Triplex`n, men den har ett sinnsykt tøft oppheng :D

 

Jeg er veldig fornøyd med Cadence wild beast. De spiller mye høyere en jeg har behov for :) Men det er kult å ha noe å dra på med.

 

Jeg ser ground-zero har mange subber med feite oppheng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår