Svends3n Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er det noen som har erfaring/hørt om sinus live? jeg har to sinus live 16iL komp. sett, som jeg ikke får ordentlig lyd av.. på "vanlige" komp sett kobler man både woofer og tweeter igjennom delefilteret, men på dette skal man visst koble wooferen på forsterkerutgangen og tweeter igjennom delefilter.. det er i allefall det jeg klarer å tyde av bruksanvisningen.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 husker jeg ikke feil så er delefiltren som følger med 2 veis, et spole i serie med bassen (6dB steilhet) og en kondis + spole +dempeled (12dB steilhet). Om du kobler bassen rett til forsterkeren skal ikke gi noe særlig nedsetelse på kvaliten da du faktisk får bedre kontrol over elementen siden den "dårlig kvalitets spolen" ikke er i serie med elementen lenge.... bassen ruller av selv ved øvre frekvenser, selv om den kan ha en del ulinjære resonanser rundt 3-5Khz vil monteringen være mer kritisk mht on/off-aksis....men den "liksom fasepluggen" som den har gir en varm og jevnt lydsignatur dog ikke så åpent og dyanmisk;) -har et sånt sett ligans ;) - den ble teste og skoret meget bra i forhold til dyrere merker/modeller. hadde planer om å bruke en sånt sett med PPI PC250 :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg