BIG Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har kjøpt et par blinklys av en kar som han har kjøpt på NBS men sokkelen er ikke den samme som på mine blinklys! Noen som har noen råd? Selger snakket noe om "kabelsko" elr no men skjønte ikke helt hva han mente... Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Festene der er til Polo 6N, ellerno, men er ikke mye som skal til for å få dem festa. Har samma greiene på mine (takk til Mobilsentrum som sier det er til Golf 3, men egentlig til Polo). Jeg tok ei baufil og kutta vekk alt det som stikker ut på baksiden, slik at det blir helt flatt. Deretter tok jeg elektrikertape og tapet den greia som pæra sitter i fast til lykta. Primitivt og enkelt, men det fungerer. Dog litt dugging, men det kan ha noe med litt lite tape, samt jeg er usikker på kvaliteten på lyktene. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Festene der er til Polo 6N, ellerno, men er ikke mye som skal til for å få dem festa. Har samma greiene på mine (takk til Mobilsentrum som sier det er til Golf 3, men egentlig til Polo). Jeg tok ei baufil og kutta vekk alt det som stikker ut på baksiden, slik at det blir helt flatt. Deretter tok jeg elektrikertape og tapet den greia som pæra sitter i fast til lykta. Primitivt og enkelt, men det fungerer. Dog litt dugging, men det kan ha noe med litt lite tape, samt jeg er usikker på kvaliteten på lyktene. :) Ja, tekte på å gjøre det sånn, men jeg måtte jo sjekke her først om noen hadde noen andre løsninger, hehe Får bare sette meg ned og begynne å mekke jeg da... Hva med silikon elr no for å tette ordentlig..? Eller blir det litt stress hvis jeg skal skifte pære igjen senere kanskje..? Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Silikon eller lignende hadde absolutt ikke vært dumt for å få det tett.. :) Men så kommer jo problemet når du skal bytte pære, som du sier.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Silikon eller lignende hadde absolutt ikke vært dumt for å få det tett.. :)Men så kommer jo problemet når du skal bytte pære, som du sier.. :P Den tid, den sorg :rolleyes: Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 har brukt silikon for å tette foran på ene tåkelykta mi:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 har de ikke lært der enda............. Er bare å dra dit og bytte de igjen. de har den uorginale typen der som ser helt lik ut fremme men har de rette festene.. de prøvde å lure meg men den gang ei.. som sagt de har lykter som passer festene dine:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg