andreas76 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Webastoen på A6'en min har begynt å kjøre når den selv vil. I displayet viser ingenting, men i går når jeg skulle ut å kjøre hørte jeg at den gikk. Så trykket jeg på "på" knappen, og da var det som om den begynte å jobbe mer, mer tikking og økte frekvensen. Men hva er det som kan gjøre at den står og småtikker slik da? Noen som har hatt slike problemer før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har mekket endel på webasto. Hvilken modell har du? Ikke modellspesifikt: Hvis den starter av seg selv kan det være kontrollenheten som har tatt kvelden, evt. brudd i ledninger som gir "startsignal". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas76 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Sjekket ledningen i går, og den så grei ut den. Kanskje det er kontollenheten da? Hvordan kan jeg få dette sjekket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hos din nærmeste Møllersjappe.. evt. hos en Webastoforhandler. http://www.drive-in-comfort.com/v_service/index_no.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg