Mission Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har da hadd bilen på veien i snart 14 dager, og det virker da som at det meste fungerer som det skal. Angående motor og ytelser er jeg ikke sikker, men rundt 200hk vil jeg tro. Lader 0,9-1 bar ca. Holder i allefall fint på vinterføre:) Her er et par bilder jeg har tatt av den som den er nå da. Ble midlertidige oransje blinklys, bare for å få den gjennom EU kontrollen, så får det bli bestilling av hvite blink og refleksplate nå snart tenker jeg. Har også en stygg bulk bak på venstresiden under fangeren som var med på kjøpet. Skal få rettet opp denne også snart, når jeg finner ut av hvilken måte som er enklest å gjøre det på. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Da har jeg solgt denne. Men det kommer en ny audi 100 tq på gården til uken, blir vel jeg lager en tråd om den også;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg