Gå til innhold

toyata camry foring?trenger hjelp nå:)

Ranger emnet


Audi-Rong

Anbefalte innlegg

heisann, har nettopp kjøpt meg en camry 2.0, ser helt grei ut,lite rust og bra motor, men ble opplyst at når jeg kjøpte den at en foring på understellet måtte byttes, vet ikke hvilken foring det er, men det sier :klakk klakk klakk, når jeg kjører og raskere når jeg kommer opp i fart,ikke på tomgang

noen som vet hvilken foring det er?

Mvh Audi-Rong

 

-Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier det klakk klakk klakk og det er jo fremhjuls trekker så er det en ting å gjøre.

dra å kjøpe nytt driv ledd på den siden det sier klakk på. er det begge sider?

foringen behøver ikke være dårlig. er det slark i stagene under bilen. vis det er slark så må du bytte foringer også ja,

Toyota Sportscar Owners Group Norway

 

TS-ogn forum

 

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke skrem han nå, kjøpte ytre driv ledd til bilen min. (90MOD CELICA) og det kostet 1500 per stk men vis det er indre og ytre ledd og så kan det fort bli den prisen men regner med at det bare er ytre leddet.

ingen stor oprasjon vis du har skrudd litt å bytte det ytre drivleddet.

 

er det kun på ene siden du hører lyden??

 

ps: toyota hadde ikke kun ytre ledd til meg bare aksling til 5000kr så gå på bilextra eller torshov så får de tak

Toyota Sportscar Owners Group Norway

 

TS-ogn forum

 

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en bil jeg har betalt 3000 kr for... så og levere den inn lønner seg ikke, men har hørt med en mekaniker som så på bilen min og mente at det var kun ytre drivledd....så får ringe rundt og høre med bilextra osv om de har noe inne og pris,takker for all hjelp folkens, er vel ingen som selger en hel aksling til meg? hehe

Mvh Audi-Rong

 

-Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du har betalt 3k for den så kjøper du ytre drivledd og skrur selv,

 

man fårkjøpt løs drivknute, men da må man kappe løs den gammle, noe som ikke er å anbefale da det er lett å bomme å kappe i aklsingen.
]

det var en spesiel måte å skifte på syns jeg. skrude løst å slå av ytre leddet. henger i en låsering, ta en slegge å slå det av ikke bruk kappe skive.

min har aksling liggende til camry og den er lik som min. kan dele ytre fra akslingen med å slå den av..

 

du jeg tror jeg har aksling til det faktisk når jeg ser etter. kjøpte inn feil (brukt fra huggeri) som bare har blitt liggende.

Toyota Sportscar Owners Group Norway

 

TS-ogn forum

 

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår