Ok`n Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Prata litt med fatteren om gamle biler og fant ut at i hans ungdom så hadde han ein Datsun 180b SSS som var ganske sporty i dei dager!Har surfa litt på nette etter bilder og info om disse bilene og digger di!Så har bestemd meg å handle inn min eigen,det kuleste hadde vært å spora opp min far sin gamle og å så evt fikse den opp!Så da er spørsmålet,er det noen måte å finne denne min far hadde igjen om eg skulle ha regnr på den og evt om kor mange SSS det er igjen i norge? Ok`n Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har du reg.nr er det bare å ringe statens veivesen og spørre hvem som eier den nå. Du får sikkert et tlf nr av de også. Men husk at det ikke er usansynlig at den er spiker... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har du reg.nr er det bare å ringe statens veivesen og spørre hvem som eier den nå. Du får sikkert et tlf nr av de også. Men husk at det ikke er usansynlig at den er spiker... Ok,ikkje vanskligere ja!Skal grave etter regnr...Ja klar over det,rekner nesten med det men lov å håpe!:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 spør datsun/pmc registeret eller spør på datsun/pmc forumet. mulig noen der vet noe, er iallefall noen 180b sss der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Send TURBOKNUT en PM ang disse bilene.Mannen er et levende oppslagsverk når det gjelder Datsun/Nissan.:) Anders Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DatsunSSS Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har selv to SSS`er type 810. Det er ikke veldig mange igjen, verken av 810 eller 610.Finn ut reg.nr. og send en mail til Svein Erik Finnerud i Datsun/PMC registert. Han har alle medlemsbilene på liste. Kanskje det er en av mine??? *S* Siter 2 X 79 Datsun 180B SSS 98 Galant stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg