Gå til innhold

Føynland, natt til Tirsdag 10

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

Cd spileren i bilen min ble stjålet natt til Tirsdag på Føynland. Har noen sett noen dophuer eller noe tasse rundt på øya på kvelden/natta?? Tror kanskje jeg vet hvem det er..

Nå er jeg dritt lei og denna personen som har gjort det slipper ikke unna uten 2 brekte armer hvis jeg får has på han!!!

Send meg en PM hvis du vet noe.

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd spileren i bilen min ble stjålet natt til Tirsdag på Føynland. Har noen sett noen dophuer eller noe tasse rundt på øya på kvelden/natta?? Tror kanskje jeg vet hvem det er..

Nå er jeg dritt lei og denna personen som har gjort det slipper ikke unna uten 2 brekte armer hvis jeg får has på han!!!

Send meg en PM hvis du vet noe.

 

hadde alle vært så tøffe som mangen her inne, så hadde de vært utrygt og gå ut, og politiet hadde måtte øke staben til det dobbelte pga. alle voldssakene

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde alle vært så tøffe som mangen her inne, så hadde de vært utrygt og gå ut, og politiet hadde måtte øke staben til det dobbelte pga. alle voldssakene

 

 

Det er utrygt å stjele ting fra meg, det må man bare lære seg.

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde alle vært så tøffe som mangen her inne, så hadde de vært utrygt og gå ut, og politiet hadde måtte øke staben til det dobbelte pga. alle voldssakene

 

Helt riktig. Blir oppgitt av å lese sånne ting jeg, for helt ærlig så tviler jeg sterkt på at folk ikke er så tøffe i virkeligheten som de skal ha det til her inne på forumet noen ganger, hehe..

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ska være ærlig å si at det hadde vært morro om noen tok saken sjøl.. hehe..

 

hadde vært gøy å sett om noen hadde gjort det alle sier de skal gjøre. etter at jeg ble frastjålet noen saker i sommer var jeg VELDIG sur den dagen jeg oppdaget det men jeg gikk ikke akuratt med drapstanker i uker etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært gøy å sett om noen hadde gjort det alle sier de skal gjøre. etter at jeg ble frastjålet noen saker i sommer var jeg VELDIG sur den dagen jeg oppdaget det men jeg gikk ikke akuratt med drapstanker i uker etterpå..

 

 

Jeg skal ikke drepe han, bare brekke armene på`n.

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig det... ;)

Det beste er bare å gjøre det man har lyst til der og da, når man før has på luringen som har vært i bilen. Har blitt gjort mye kreativt med sånne rundt oss gjennom tidene, men litt dumt å reklamere med det.. da det kan slå tilbake på en selv. :boxers

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd spileren i bilen min ble stjålet natt til Tirsdag på Føynland. Har noen sett noen dophuer eller noe tasse rundt på øya på kvelden/natta?? Tror kanskje jeg vet hvem det er..

Nå er jeg dritt lei og denna personen som har gjort det slipper ikke unna uten 2 brekte armer hvis jeg får has på han!!!

Send meg en PM hvis du vet noe.

 

Ta å bind ham til frontruta oxo finner du deg en fin liten skogsvei... Som du har kjørt før... Oxo kjører du så fort du tørr til han sier at du får den tilbake:P

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår