Gå til innhold

Sekesett til Audi a4

Ranger emnet

Arehs

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Søk rundt, eller let noen sider bak, det med senking er tatt opp en del ganger!

60/40mm er ideelt for bilen. (Hvis du skal ha det lavt) Dette er da kun med fjærer, og coilovers anbefales. Skal du da ha dette eller justerbart, ligger de billigste på rundt 4000kr og opp på coilovers med fjærer, og 5000 og opp for justerbart. (http://www.eyecandyracing.no f.eks)

Dette med interiør lister og er tatt opp. Kjøper du dette, og må da gjennom Audi forhandler, blir dette veldig dyrt. Finn på ebay eller hos knoks. Eller du kan trekke det med vinyl \ lakkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer, men senker langifra så mye som det er mulig.

Hvis du vil ha bilen så lav som mulig, må du holde deg på 17 eller 18".

Eventuelt ha ett heftig innpress, eller valse hjulbuene.

Kjører selv med 70mm senk foran, på 19" og ET38.

Hvis du først skal kjøpe coilovers så ville jeg styrt unna de billigste, og handla ett som er hardhetsjusterbart, og ikke bare rebound. Problemet med disse er at når du har justert de ned forholdsvis mye, blir de ikke stive nok. Eventuelt så har de en tendens til å bli slappe rimelig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkespørsmål:

Skal hente meg en 98 A4 TQ til fredag, og denne MÅ senkes!

Skal ha meg et godkjent senkesett tenkte jeg, og lurer på å kjøpe meg 18" / 19" felger til våren.. Hva har jeg da å velge i? Er det TÜV på coilovers?

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkespørsmål:

Skal hente meg en 98 A4 TQ til fredag, og denne MÅ senkes!

Skal ha meg et godkjent senkesett tenkte jeg, og lurer på å kjøpe meg 18" / 19" felger til våren.. Hva har jeg da å velge i? Er det TÜV på coilovers?

Hvis du kjøper noen som er sånn passelig seriøse så får du det ihvertfall.

Står spesifisert i papirene hvor mye du har lov til å senke.

Er tuv på både FK og KW ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider