Olsen_nissan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 OMG... barnehagen her eller?? jeg tokk den røde blyanten først!!! Er vell ingen som kan bestemme hvordan andre skal eller ikke skal bygge bilen sin.. Om det er nabo komunen eller nabo planeten.. du kan ikke si hvordan andre skal bygge bilen sin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jepp, kadett c caravan t var nok den første i verden som monterte LET og lakkerte en C caravan i en mørk farge. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jepp, kadett c caravan t var nok den første i verden som monterte LET og lakkerte en C caravan i en mørk farge. ja ikke sant.. sikkert den første til og sette på ats felger å.. Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja...sorry ble litt hissig med d samme..drygt å se en kopi av sitt eget prosjekt..men d er bra han synest den er rå da...peace Er dette virkelig mulig????? trur du at du er den eneste med blå bil? Jeg har bygd denne bilen over mange år,å det er første gang jeg ser din bil. makan til oppførsel. kan nesta si det at bilen min er litt mer strøken en din,å at det er en helt anen farge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hallo, jeg skal oxo pusse opp en c kadett. Er det noen ledige farger? Det er en sedan? He he,,,, makan !!!!!!! Synes beggebilene er flotte og om det er samme farge så er det mye som skiller de, bla motorromsdetaljer felger instrumenter bremser osv osv......Tror nok Krsund kadetten stikker av med seieren i mine øyne:) Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 da er bilen solgt!! til skien tror jeg det var... skal begynne med et nytt prosjekt om ikke så altfor lenge kommer en tråd om det og.. RV-Tuning Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg