Gå til innhold

Oppussing av golf cab 1986mod. BRAHZZMOBIL

Ranger emnet


Lassjus

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Du skulle meldt deg litt tidligere. Alle melder seg rett etter jeg masa om felleskjøp :P Det koster rundt 2500 å få det fra tyskland, og det koster ca 3000 for montering. Det foregår blandt annet i Larvik. Det er bare yttertaket. Man får innertak også, og polstringen mellom. Du kan snakke med han i larvik om det. Jeg vil anbefale cabrio top service i tyskland. De er raske, vennlige og flinke.

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er noen som kan ha noe av dette til overs:

  • Gammelt sete til Golf 1. Ikke noe pent, helst stygt faktisk. Vil ut med så lite penger som overhodet mulig. Trenger bare et frontsete. Noen som vil bli kvitt et gammelt sete? (Skal sprette dette opp for å se om det er mulig å trekke om de jeg har før jeg spretter de jeg har i bilen)

  • Ny sveive til vinduet. Jeg klarte å knekke den metalldelen inni sveiva tvert av i går da jeg så den sinnsykt lange køen politiet lagde med den geniale kontrollen på E 18 i går natt.

  • Nye klips til sidelista mi. Den har falt av fordi det bare er de to første av fem klips som holder mål. Vet at Værste har det, men er kanskje ikke så mye vits å sende 3 klips i posten...?

Noen som har noe av dette til overs?

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er noen som kan ha noe av dette til overs:

  • Gammelt sete til Golf 1. Ikke noe pent, helst stygt faktisk. Vil ut med så lite penger som overhodet mulig. Trenger bare et frontsete. Noen som vil bli kvitt et gammelt sete? (Skal sprette dette opp for å se om det er mulig å trekke om de jeg har før jeg spretter de jeg har i bilen)

  • Ny sveive til vinduet. Jeg klarte å knekke den metalldelen inni sveiva tvert av i går da jeg så den sinnsykt lange køen politiet lagde med den geniale kontrollen på E 18 i går natt.

  • Nye klips til sidelista mi. Den har falt av fordi det bare er de to første av fem klips som holder mål. Vet at Værste har det, men er kanskje ikke så mye vits å sende 3 klips i posten...?

Noen som har noe av dette til overs?

 

har disse stolene her,om det er interessant. får begge for 300,om du henter.:

div012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyo!

 

Var på vei hjem fra stasjonen i dag, og så bilen din parkert utenfor barnehagen. Måtte selvfølgelig stikke opp og titte på grombilen, det var herlig å se bilen der. Hvis du så en bruning med cap og julekrans på huet og en blå/hvit jakke så var det meg som knipset litt bilder.

:D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Så deg ikke. Har ikke vært i barnehagen i dag, vi var ute på tur. Går som oftest i blå "seigmanndress" og har kort mørkt hår. Si hei hvis vi møtes.

Tøft at du stikker innom. Du får liksom sett bilen med oppdateringene du. Hva syns du nå i forhold til i sommer da?

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, til de som har bestilt tak som er av stoff før. Må det impregneres før det settes på? Jeg trodde det var ferdig impregnert, men når jeg var baki bilen nå så jeg innersiden av ytterste taket, det var fult av dråper, akkurat som om vannet trakk inn gjennom taket. Noen erfaringer her? Litt kjipt å finne ut at det nye taket lekker...

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Så deg ikke. Har ikke vært i barnehagen i dag, vi var ute på tur. Går som oftest i blå "seigmanndress" og har kort mørkt hår. Si hei hvis vi møtes.

Tøft at du stikker innom. Du får liksom sett bilen med oppdateringene du. Hva syns du nå i forhold til i sommer da?

Lassjus

 

 

Hehe, var også ute på tur. Savner faktsik tidene i barnehagen, alltid like kos å gå i parkdress og gjøre masse uvitende ting. :partyon:

 

Ja, hadde vært kos å slå an en prat vet!

Skal ikke være vanskelig å si hva jeg syntes, sinnsykt gromt. Den ser litt mer oppløfta nå enn det den var i sommer. Fikk ikke sett på den så mye siden venninda mi frøs og ville fort hjem. Damnit.

Men absolutt, sleng på gewinde og RS'er! Oh yeah. lol

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er kos det. Parkdress er en genial greie. Går ikke ann å fryse i den.

Bare å stikke innom hvis du ser meg. Pleier å huske kidsa på den store huska foran huset, eller leke med dem i sandkassa.

Blir nok bra til sommern skal du se. Må bare få på plass økonomien først.

Lassjus

 

Forresten, jeg får ikke bukt på lekasjen jeg har i bunnpanna. Det er rundt pakningen det ligger. Jeg skifta pakkning, rengjorde rundt der pakkningen hadde ligget og inni tanken og skrudde det hardt og jevnt på plass igjen. Eneste problemet er at den ene skruen ikke ville sitte (Gjengene på blokka over er nok gåene). Hva kan jeg gjøre med dette? Finnes det noe kit eller sparkel man kan slenge på her får å tette langs kanten?

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En ting jeg lurer litt på. Merker at det er så dårlig belysning inne i bilen når dørene er oppe. Hadde vært moro å kanskje felle inn en lampe til. Er dette lov. Det er vel ingen begrensninger for det inni bilen?

 

Lasse

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei igjen. Jeg har en del småprosjekter gående for dagen. Særlig en del når det kommer til web-jobbing (einserklubb.tk, noen bannere og hjemmesider) Men så må jeg tenke litt på bilen også. Lurer på hva dere tror om denne ideen her:

interior.jpg

 

  • Tanken er at det gule kanskje skal trekkes i hattehyllestoff,

  • og de røde linjene skal være kromlister.

Tror kanskje det kan blir fint om hattehyllestoffet på gulvet vokser seg litt oppover, og krom har jeg jo en del av på bilen fra før av.. (Tidligere i tråden ble jeg tipsa om kromma plastikklister som var å få kjøpt. Kan disse bøyes mon tro? Har noen erfaringer på dette, så skrik det ut :))

Bare en tanke foreløpig, men tenkte kanskje det kunne sett bra ut.

 

Lasse

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår