Snowx Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Bilen er en 1991mod RX7 FC Turbo2 med rundt 80000km på tellern. Bilen er for øyeblikket helt ribbet og det som IKKE følger med er endel interiør, stoler (det er en 2+2), motor, girkasse og akslinger+diff. EDIT: Førstegangs-avgifta ikke betalt For det skal jeg ha 6000kr og da følger ett bomex styling kit med (front og bakfanger) Jeg kan selge med motor(s4 turbo2motor med twindisc clutch og Microtech sprut) Den koster 21000ekstra. Jeg kan også se om jeg ikke får skaffet girkasse og resten av drivlinjen om det er int for en billig penge. Her er det muligheter for å få til en løsning kanskje til rundt 30 000 med alt man trenger + stylingkit og motor med noe rått på. Prisen på bilen er diskuterbar da jeg er NØDT til å bli kvitt den. Prisen på motor er helt vanlig bruktpris så den blir ståendes. Lurer du på no ring 99460207, pm eller mail sg-haga(at)online.no Dette har ligget på en samletråd om salg av deler men jeg laget en egentråd for hele bilen Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg