Limit3d Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ok, nå er jeg rimlig dritt lei. Har sett ei stund etter anlegg, fant en brukanes cd spiller så kjøpte og monterte den. Litt dårligere lyd maby, men kunne i alle fall koble til mp3 spiller. Når jeg da koblet til den spilleren så fant jeg ut at den lille avlange sølv dingsen som er på enden av antennekabelen hadde kanskje 2-3 tråder igjen og var blitt hardt tapet, okay tenkte jeg, jeg bruker jo ikke den uansett men sikkert ikke vanskelig å fikse. Jeg glemte bort hele driten monterte spilleren og mp3'et i vei. Har senere nå tenkt på å få prøvd å få fiksa den radioen, men hvordan skal jeg fikse den? må jeg sette på ny sånn sølv ting? skal få fiksa no bilder etter jobben. Ang en annen ting, så har jeg trengt non nye høytalere siden de gamle er passe sprengte. Jeg trenger da hjelp til valg og montering (bor ikke så langt unna Drammen nei..) av høytalere, evt basskasse og forsterker, kondensator og den pakka der. Vil ikke ha no sjukt dyre greier, men no som er bedre enn orginal greia. Om noen kunne være behjelpelige med dette og evt montering så rop ut. Mins det var en som het Tony elns som solgte og monterte i Drammen og at han hadde en xaria (eller hvordan det nå skrives) men jeg klarte jo selfølgelig å glemme det og! Takker for fortreffelige svar (regner med at det kommer en drøss^^) Ha en trevlig dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Han kaller seg Typhon her på forumet. Du kan sikkert ta kontakt med han så finner han nok noe til deg :) Ellers kan du jo og ta en titt på www.installbay.no der får du blandt annet Suond Stream som er bra til en ganske hyggelig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ja, men trenger jo fortsatt hjelp til montering, mins jeg hadde tony på msn en gang i tia faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 noen i vw\audi club som kunne hjulpet til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 noen i vw\audi club som kunne hjulpet til? Kanskje spørre i klubben i stede? :) Eller så kanskje det kommet ett tilbud til monterings kvelder hos Audio-Art :D Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Kanskje spørre i klubben i stede? :) Eller så kanskje det kommet ett tilbud til monterings kvelder hos Audio-Art :D tok ikke den helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=140277 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=140277 oslo er nok litt vel langt unna ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jaha? 30/45 min kjøring for litt skikkelig hjelp er vel ikke så ille vil jeg si da. Da kan du få god villeding på byggingen også. Er vel bare Tyhoon jeg vet om som holder til i drammen og holder på med anlegg. Hvis ikke så kan du jo dra innom Fort Knox og høre med Audun om han har noen tips Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jaha? 30/45 min kjøring for litt skikkelig hjelp er vel ikke så ille vil jeg si da. Da kan du få god villeding på byggingen også. Er vel bare Tyhoon jeg vet om som holder til i drammen og holder på med anlegg. Hvis ikke så kan du jo dra innom Fort Knox og høre med Audun om han har noen tips 45 min er litt langt, men har sendt mld til typhon så vi får vente og se hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 45 min er litt langt, men har sendt mld til typhon så vi får vente og se hehe er bilen din SÅÅ sliten.. haha men seriøst.. ta turen innom fort knox som Morten sier.. de monterer der for en relativt rimlig penge... de står dog ikke gratis å jobber Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 er bilen din SÅÅ sliten.. haha men seriøst.. ta turen innom fort knox som Morten sier.. de monterer der for en relativt rimlig penge... de står dog ikke gratis å jobber ,p men selger knox komponenter eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ,p men selger knox komponenter eller? Jupp Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 og de kan demonstrere de i en vegg så du for en ide om hvordan ting blir.. litt anderledes enn post ordre :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 og de kan demonstrere de i en vegg så du for en ide om hvordan ting blir.. litt anderledes enn post ordre :P mhm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg