killerFly Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 sveiven står jo på noe jalla splines, med plast i sveive(selvsagt) og stål i døra.. kan være noen har fortsatt å mata på sveive oppover etter vinduet er til topps, slik at splinsen i sveiva har hoppa oppå de i døra, så om du prøver å tvinge den litt til ned etter du har sveiva det til bunns..? Hmm, det høres ikke så dumt ut! Skal prøve i morgen jeg! Så kan jeg skrive inn hvordan d gikk etterpå! :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det gikk kjempe fint! Fikk den utrolig nokk nesten av med en gang! :S hehe. Ble litt lirking opp og ned! Men det gikk!!! :-D Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei, har selv masse vann i min 245. vinduet har stått oppe, lurer på om jeg skal sette i en varmeovn, men er usikker på om det blir en del rust under teppet da? Noen som har noe peilig på dette? Det går sikkert greit! Men du skulle helst ha tatt ut di skumgummi mattene under teppet! For disse suger til seg utolig mye vann og tørker ganske så seint! Så på min 240, at det va noen plater limt i gulvet og lakkert over. Men dette var forran baksetet da! Virker som det skulle en del til får at vannet skulle trekke igjennom di!! Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det går sikkert greit! Men du skulle helst ha tatt ut di skumgummi mattene under teppet! For disse suger til seg utolig mye vann og tørker ganske så seint! Så på min 240, at det va noen plater limt i gulvet og lakkert over. Men dette var forran baksetet da! Virker som det skulle en del til får at vannet skulle trekke igjennom di!! hei, jeg fjernet alle mattene, men det som er lakkert over, det er asfaltplater. kjøp deg en varmluftpistol på feiltema (ca. 150-200kr), så skraper du de lett vekk!! ps. du bruker da feks. sånn stålsparkel greie i stål, til å skrape vekk med. mener at bare på gulvet bak førersetene er det 12kg asfaltmatter. du har også i taket, under føreseter, torpedovegg, bagasjerommet, dører. du vil få mer "metallisk lyd" i bilen etterpå. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg