Pipen Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Føler meg som en enstøing her jeg. Kun jeg som synes at plast er fett? Altså det må jo være gjennomført nydelig da, eller så går det jo bent til helvette. Føler meg som en enstøing:hide Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hahaha, den bilen der trenger SERIØST kortere momentstag.. hjulene er jo nesten på hengerfestet... Vinkelen på mellomakselen hans er sikkert veldig grom.. not:P Hvis du korter momentstaga, så vil du jo vinkle bakakselen "feil".. Når du senker bilen, vil akselen gå fremover. Og når du korter inn momentstaga mer, så vil jo "inn" på akselen bli enda skråere.. Vil jo bli feil, iallefall i mine tanker.. Måtte jo ha korta brua ellernoe, da vil det jo bli mer riktig.. Iaf i mitt hode! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Styling på 240 - nogo. Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvis du korter momentstaga, så vil du jo vinkle bakakselen "feil".. Når du senker bilen, vil akselen gå fremover. Og når du korter inn momentstaga mer, så vil jo "inn" på akselen bli enda skråere.. Vil jo bli feil, iallefall i mine tanker.. Måtte jo ha korta brua ellernoe, da vil det jo bli mer riktig.. Iaf i mitt hode! Feil, den vil bli mye mer idiell for rett grep. Baken vil dra seg ned ved aks og lete etter feste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Føler meg som en enstøing her jeg. Kun jeg som synes at plast er fett? Altså det må jo være gjennomført nydelig da, eller så går det jo bent til helvette. Føler meg som en enstøing:hide Tror det er som når noen spør "hvem i helvete er det som setter på aluvinge på bilen sin?", så er det jo aldri noen som svarer "jeg", men det går dritmange biler med aluvinge for det.. Jeg personlig kan strekke meg så langt som at en strøken 240 med t-rød kan være tøff, men en sleten 240 med t-rød blir aldri bra.. Fried ler jeg av hver gang, får være måte på.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Dette er en måte og ødelegge 240 på stor fanger og en spoiler som hører hjemme på en plastic rakket fra Japan , Man lærer av sine feil poffs.:shake det virker som du har peilet inn organene dine, volvo'n du bygger nå blir tidløs. Sette stylling på gamle biler blir aldrig bra. best orginalt og pen lakk og store fine hjul og en senk så har du en bil,,gamle biler blir bare finere og finere tilslutt er de tidløse. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 og sette på masse plastikk på en 240 er som og smøre smør på flesk :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg har sett nå at 242 og 244 er kulest uten plast. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 syns ikke styling på volvo er noe fint jeg.,,,styling hører til på "plastikk raketter" Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Dette er en måte og ødelegge 240 på stor fanger og en spoiler som hører hjemme på en plastic rakket fra Japan , Man lærer av sine feil poffs.:shake det virker som du har peilet inn organene dine, volvo'n du bygger nå blir tidløs. Sette stylling på gamle biler blir aldrig bra. best orginalt og pen lakk og store fine hjul og en senk så har du en bil,,gamle biler blir bare finere og finere tilslutt er de tidløse. så det var en feil av meg og bygge bilen mener du?dust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veivalsen Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har dere noen bilder av en svart matt 240? Lurer på om jeg skal lakke min i svart matt... Har tatt av alt av lister på bilen, ble MYE finere med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 R-Sport Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Siter volvo bananbørse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Større bilde 240 R-Sport? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 R-Sport Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 har masse bilder på mobilen etter att den er rustsveisa og nylakkert, både med og uten styling! men hvordan skal jeg få de inn hit fra mobilen? Siter volvo bananbørse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Dette er en måte og ødelegge 240 på stor fanger og en spoiler som hører hjemme på en plastic rakket fra Japan , Man lærer av sine feil poffs.:shake det virker som du har peilet inn organene dine, volvo'n du bygger nå blir tidløs. Sette stylling på gamle biler blir aldrig bra. best orginalt og pen lakk og store fine hjul og en senk så har du en bil,,gamle biler blir bare finere og finere tilslutt er de tidløse. er ikke helt enig med deg i at man ødlegger en 240 vist man har mye plast.. jeg syntes det blir veldig fint vist man bare gjør en god job. den vingen som står på den liker jeg egentlig veldig godt, syntes den passa bra inn liksom.. men det er jo bra at det er forsjellige tanker om det da :P hehe.. :boxers hadde alle syntes at orginale biler var fett hadde det blitt kjedelig og dra på treff liksom :P Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg