JK_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 volvomaster skrev: mi mening er at store felger fin farge. bross kitt gruppe a vinge og senk er finest på 240.. sånn som denne Der har vi riktig bil ja, den er feit Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 den her er tøff synes jeg: fet senking bross grp-a vinge jp felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Poffs skrev: den her er tøff synes jeg:fet senking bross grp-a vinge jp felger helt ærlig synes jeg at hjulbua er lite utfylt jeg... er liksom ikke no som stemmer med styling på 240.. mener jeg da.. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 men hva har egentlig M3 speil å gjøre på en 240 ? få av de M3 speila, og få på orginale.. Så er den bilen der topp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 jeg likte den hvite der ja.. var fin. syntes ikke det gjør noe om hjulbuene ikke er så utfylt. blir litt som de gamle "gansta" bilene. hehe.. klart litt større felger går ann :P hehe. men var en jævlig pen bil! Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 den stylinga så ut som den var lima på også da...ikke gjennomført altså.. kan være en anelse fint med styling på volvo.viss det er gjennomført!! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 242 1,9l skrev: helt ærlig synes jeg at hjulbua er lite utfylt jeg...er liksom ikke no som stemmer med styling på 240.. mener jeg da.. DEt kunne ha blitt bra den bilen hvis det blit satt på mye større hjul Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 vis dere ikke synes jp 8,5" fyller ut hjulbuene da bør dere ta dere en runk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Poffs skrev: den her er tøff synes jeg:fet senking bross grp-a vinge jp felger Var denne som var tilsalgs på blocket for ei stund sia dette? 6000kr eller noe uten felger, USA blinkers og div. Elsker stuket på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 det er jeg ikke sikker på, hadde sikkert fått mer for den omhan hadde tatt av stylingen. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 volvoRsport skrev: Var denne som var tilsalgs på blocket for ei stund sia dette? 6000kr eller noe uten felger, USA blinkers og div. Elsker stuket på denne. hahaha, den bilen der trenger SERIØST kortere momentstag.. hjulene er jo nesten på hengerfestet... Vinkelen på mellomakselen hans er sikkert veldig grom.. not:P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 jeg syntes det ser helt latterlig ut, men det er bra folk har forkjellige smaker, ellers haddde det blitt jævlig kjedelig. hvem har den peneste/råeste 244/242 i norge? kom gjærne med bilder... Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 JK_Racing skrev: Selv er 244'n min lakkert i volvo 214 farge (mørk koks grå) å hvite blinkere å tona baklykter, ellers er det understell fra bilstein å pom dreide foringer. bilen er veldig lav, med 8x18 gull compomotive å gr a vinge bilder kommer snart det er utsende på bilen min og bildene er underveis...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 bildene kommer når jeg har fått kjøpt meg nytt camera Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Poffs skrev: vis dere ikke synes jp 8,5" fyller ut hjulbuene da bør dere ta dere en runk! Typisk fjortis prat:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg