vw4fun Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er det noen der ute som kan gi meg råd om hvordan jeg får ut den kranglete "bolten" som sitter ytterst på styrestaget mitt....? Tror nesten jeg har forsøkt det meste, men den sitter fortsatt dønn.... Trenger å få den ut like hel, da den skal brukes..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 skru den ut :klovn: Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw4fun Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ??? Enten er jeg dum, eller så er det ikke det som er løsningen.... Seriøst, jeg mener den kulerunde helt ytterst... Fatter det ikke.... ;-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Reis på en bilrekvisitabutikk eller biltema å kjøp verktøy som er beregnet på dette. Det koster ikke mange kronene. Alt. du kan sette den i spenn med f.eks en stor tang for så å slå i godset rundt med en hammer. Som om du skal trykke den ut med tanga på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw4fun Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Takker for hjelpen..;-) Dette gikk jo som en lek!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg