Tazzen Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 allright høre vettu! Fargen blir iallefall mørk, sett på en mes sort base å rød/lilla småååå flakes i. Falt litt for den. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 En liten update! Fikk tak i list til frontrute, mangler krommen, skrik ut hvis noen har:P takk til Cato Risnes for lista. Kjøpte slik te bakluka, så den går opp da den blir helt cleane, denne er prøve montert å funker bra: Slik er bilen bak for øyeblikket: Fronten: Etter litt sliping å sveising, var borra noen hull i den, vet ikke hvorfor: Bakluka cleana, sveisa endel rust på den, driver å sparkler: Blei litt mer jobbing på dørene, noen bulker som ikke var så sammarbeidsvillige:P De er nå grunnet, har ikke bilde: Ny rute har akkurat kommet, senkesett fra eyecandyracing er bestilt :) Felga er ikke i hus ennå, må ha før påske eller så er det krise, venta snart 3mnd :( Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 ser bra ut detta, farga høres knall ut! Stå pÅ! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 ser bra ut detta, farga høres knall ut! Stå pÅ! takk,titta litt på denne vi lakke på jobben.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 go for it! knall! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Syns heller du skal gå for en mer orginal farge.. F.eks. Hvit/begie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 hehe joda jeg liker veldig godt en einzer i de fargene. men dette har jeg bestemt meg for :) Er en ungdom vette;) så blir i lilla/rød kategorien.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 hehe.. jeg skjønner.. Blir helt rått det også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Synes nesten du burde gå for en mørk, mørk rødfarge med lilla skjær i! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Fikk pakke idag! JULAFTEN!! DRITT cam, så ser jo ingenting ellernoe nesten: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hehe tøft... er gamlebilen til verksmesteren der eg jobber nå :P hehe ser hvertfall ut som den har havnet i gode hender da :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Fikk pakke idag! JULAFTEN!!DRITT cam, så ser jo ingenting ellernoe nesten: Bling varer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Takk for det :) update: Fikk senkesettet fra eyecandyracing: Fikk prøvd det på sammen med leppa: Ble fornøyd. men syns den ble litt mjuk bak, kunne dytte den godt ned. Så lurer på, jeg tok vekk de hjelpefjærene eller hva det er, da disse var mjuke. Nå ble den mye stivere. Men kan dette skade noe? Disse tok jeg vekk bak, da ble den like stiv som foran. Her er de av bak, å stilt ganske ned i front, står på stoe dekk nå så vil dette mer med 14" :P Begynner hjelpe med bakkeklaring nå :) Bakluka, etter en HAUG med timer, klar til grunning: fant ut at takluka var i dårlig stand, leiter etter en brukt, skrik ut hvis noen har:P her er dørene grunnet: Felga hadde det skjedd no med, osv sov osv:P men de skulle være her iløpet av UKA! da begynner skjæringa:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 sykt mye sparkel du bruker mange plasser, sprekker ikke dette fort da? Ser jævli bra ut foresten ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ztaal3 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 sparkel klarer seg som regel veldig godt så lenge plasse det brukes ikke ut settes for noe serlig spenn... viktigste er att det ikke er så tjukt... :P detta så jo konge bra ut, gleder meg til å sjå slutt produktet... Siter Sjekk ut prosjekte mitt... http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=3629 alle komentarer er hjertelig velkommen ;) [X] 1994 Nissan Primera (p10) sr20de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg