BMWe30 323i Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Jeg holder på å hjelpe lillebroderen min med å fikse opp en 323i 83mod..problemet er at det er hull i den ene lyddemperen(midtdemperen) så lurte jeg på om det var bra å bytte ut lyddemperen (kanskje begge) med rette rør. Er det noen som har gjort dette? og hvordan vil det gå på en evt. eu-godkjenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 DET bråker. (kanskje litt for mye) Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 ekke noe problem det.......bråker mye men det bråker pent......men godkjenninger kan du se langt etter.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 takker for svar:) Blir nok til at vi bytter ut midt-demperen med rette rør da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 kjørte rundt uten bakre eksos i helga, funka fint det.. Men var litt mer behaglig med Scorpion pøtt :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg