stefandåttno Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvor er kjørelys releét på Opel Astra G 99 modell? Kan noen prøve å beskrive det for meg? Jeg skal prøve å se om det er noe som loddes før jeg evt. kjøper nytt. Mvh Stefan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefandåttno Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kanskje det er en idé å sjekke sikringen også? Har de for vane å ryke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 I følge Haynes boken min så sitter de fleste releene i sikringsboksen under til venstre for rattet. Enkelte motor-relaterte releer sitter i sikringsboksen som er under panseret, rett foran rattet. Har ikke vært borti at sikringene til lysene har røket, såfremt du ikke har fremprovosert dette da. Men sikringer kan jo ryke når som helst da. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefandåttno Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Takk for tipset. Jeg kan vel ringe Opel og få de til å beskrive det for meg. Jeg har ikke lyst til å nappe ut releér som gjør jobben sin :) Om ikke det er noen som vet hva de er merket med?! Stefan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Sitter langt oppe under pedalene på stål bjelken som går mellom A-stolpen. Er som regel et lodde punkt som er løsnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefandåttno Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Releét sitter da altså IKKE i sikringsboksen som er i kupéen? Jeg har lyst og lyst oppe ved pedalene og A stolpen ser jeg ikke derfra tror jeg. Er ikke det den stolpen som er mellom hovedruten og venstre siderute? Takk for alle tips! Stefan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 søk! så skal du finne:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64618&highlight=kj%F8relysrele Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg