Anders- Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 jeg har ikke spacere på bilen, så ja ;) Denne må jeg få sett! Vi får ta en dual jubileumslædd på varpeskauen til vinteren! I hele helga har jeg vært på hytta og slædda :D 50cm snø :D Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 syns jeg så noen vinterdekk, 215 40 17 på dekk og felg forumet her, eller kjøp og salg fant bare med 45 profill jeg, men nå har jeg uansett lagt felga i kjellern hjemme hos muttern ny vaska og greier, så da kan dem få ligge der til 242en er ny lakkert :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Skjønner skjønner!! Farge skal du ha på'n? samme som var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 jeg har ikke spacere på bilen, så ja ;) Og du får disse godkjent i vognkort? Tror du hvite felger blir pent på en hvit jubileums 240? :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 De felga dine LMS må være noe av det tøffeste man kan få til 240 :thumb Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Skjønner skjønner!! Farge skal du ha på'n? samme som var? det blir ny farge, men litt hemligheter må man nok ha ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Og du får disse godkjent i vognkort? Tror du hvite felger blir pent på en hvit jubileums 240? :) 242en er godkjent med eiker felger i vognnkortet, , så det blir vel bare sjakka profil da ikke alle veit hvordan dem sjekker inpress bredde etc, så er vel ikke så mye vits og godkjenne med comp felga da ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 De felga dine LMS må være noe av det tøffeste man kan få til 240 :thumb takker, er svært fornøyd med dissa selv også :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jobber i nærheten, kunne vært artig og tatt en titt en dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jobber i nærheten, kunne vært artig og tatt en titt en dag! har stort sett bare deler her da, 242en står på en låve da jeg ikke har noen verksted plass denna vintern :( 242en blir vel henta i april/mai, og har da lånt med verksted så den blir nok ribba ganske fort og levert til lakkering da ;) med mindre man finner seg et verksted nå i vinter da, da blir vel 242en flytte over ganske fort.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hehe, skjønner skjønner, husker jeg så bilen din på strømmen en gang, det var den gang du hadde bokhyller og MIM felger! var btw ei jente som kjørte, dama? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 vor mye bøker får du på her a? tviler på at noe kvinnfolk har kjørt bilen også :P hvertfall ikke mens mim felga sto på Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hehe, du skjønner hva jeg mente, dette er lenge siden, ikke i sommer men sist sommer mener jeg, ja hu var blond hu som kjørte, 2 gutter som satt på, sikkert deg! Husker det som det skulle vært i går for jeg fikk hakaslepp etter bilen. sinnsykt feit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 så lenge siden, da var det nok ikke jeg som eide bilen heller da, så satt det vel phoenix felger på den.. kansje jeg skal bygge om til gamle stuket igjen? ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 heh, aner ikke, den var drit lav, samme farge og lykter fangere som du ''hadde'' MIM Juventus felger, ser forskjell på slikt! Lysebrunt interiør? Er ikke sikkert det var din men lignet gjorde den, til de 1000! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg