Gå til innhold

kremen av kremen

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

brickwall.jpg

 

Har sett mye bra.. men denne trekker det lengste strået spør du meg... ikke noe jall, eller mikk makk.. kun fremhevet formene på bilen ...

*lyst på den!!*

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p6170016cy1.jpg

 

Vanskelig å velge, men denne kommer veldig høyt opp. Kremen av kremen ligger nødvendigvis ikke på nettet riktignok. I juli 2006 var det to nydelige i PVW, en med en 5V Audi Turbo, helt nydelig bil, mens det også var en G60 Syncro RHD (tror denne var modifisert til G60 Syncro-spec), også veldig pen. I augustnummeret var det en strøken Rallye, men det i septembernummeret var klart en av de peneste IIerne jeg har sett. 1.8T, 20V, BBS RS 8x15, lakkert i Lexus Blue Mica Pearl, for en vanlig dame/mann kan denne bilen se standard ut. Ingen overdrevne greier her i gården, med andre ord. I oktobernummeret var det også en IIer, med rødt/sort interiør, Carline-felger, Rallye-front og Audi TT Nimbus Grey respray. I tillegg var det også en strøken old school IIer, tidligere eid av "Big" Ron Huyzer med sin GR DR 27 (reg. nummer, kjent for noen, bl.a. runner-up på GTI International 2003). Bilen hadde tidligere VR6 motor og var grønn, den er nå bronze/beige/gull og med R32 motor under panseret. Det jeg prøver å si er at alle disse er nydelige, det er vanskelig å velge, og at ikke alle godbiter finnes på nettet (selv om mange gjør det).

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm mmmm den var nice, hvitt er rått, det samme var fronten.

merker at en ting som går igjen her er felgene.

Kvit er nesten den peneste fargen du kan ha på en 2'er Golf, mener nå jeg (sterkt undervurdert etter min mening). Sammen med litt svarte lister som kontrast, så blir det helmaks som regel.

 

Fronten er hva man kan kalle nydelig, både med tanke på Westmorelandfronten, og panser-BH'en.

 

BBS RS og/eller RM er noe som er jevnt brukt ja, men dog ikke uten grunn! Er blant de peneste felgene du kan putte på en Golf:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår