Gå til innhold

Pimp my cab??

Ranger emnet


Macsik

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

 

Eg e ein liten fyr så har relativt lite peiling på bil.. Eg e bere 17 år så lappen er ikkje i boks enda.

 

Men eg e så heldig å ver ein heldig eiger av ein golf 1 cab 84mod.

Eg ga 9500 for den..

 

-Så godt som ingen rust under bilen men ein del flekker rundt om kring på karoseriet. ingen ting alvorlig utenom i eine hjørnet på bagasjeluka.. hull tvers gjennom.

-ny kalesje

-gti intreør

-1.6 liters motor (skal kansje bytte i ein gti motor eller noke sånt)

 

Hadde den på eu kontroll her om dagen.. må stille nærlysa, det var brudd på fjærblad, og defekt handbrekk.

 

Planen min med denne bilen er at den skal bli ein bil folk snur seg etter..

Har begynt å slipe ner rusten på karoseriet og lakke over. Dette er noke som tydeligvis er gjort før i og med at det er sån ca 5 forskjellige kvitfargar på bilen. Eg har lakket alle skjermer og lister. Rubbet heile bilen (lakken kjentes før ut som sandpapir) Eg har og plana om å invistera i bling-bling felga.

 

Så det som er nødt til å gjørast på denne bilen i framtida er ein lakering. Men er ikkje sikker på om eg vil bruke så masse peng på ein så billig bil.. Eg vil og skifta ut motoren, men eg må spør lommeboka fint først.. Anlegg skal byggast. trenger bere ein forsterker så har eg alt eg trenger. Ein kompis av meg jobber på eit båtbyggeri så han skal plastre inne i bagasjerommet.. Blir tøft!

 

Så har eg noken spørsmål:

Kor får eg tak i billig forsterker?

Noken så veit kor vanskelig det er å flytte hengslene på bagasjeluka ned og låsen opp? Hadde vert så tøft!

 

Skal prøve å oppdatere så ofte som mulig men eg er bere ein fattig student så eg har ikkje råd til dei store endringane på bilen enda..

 

bilenmin.JPG

Bilde_2_.jpg

 

Rust på bagasjeluka:(

Bilde_10_.jpg

 

Rosa park-lys

Bilde_11_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis me bil da.

Når du sier bling bling felger så håper jeg at du ikke mener sånne moderne bling felger. Sånn som dem bruker i pimp my ride osv.

14,15" felger og senk så er du kommet langt.

 

Hadde egentlig tengt meg sånne nye jah;) Å så lakke bilen svart (blank) Å rosa bak.. å ha rosa neon lys under....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tengt meg sånne nye jah;) Å så lakke bilen svart (blank) Å rosa bak.. å ha rosa neon lys under....

Uff da.. Var kanskje ikke så veldig mye vits at jeg linket til inspirasjonstråden lenger oppi her da.

 

Skal ikke belære deg om hvordan bilen din skal se ut, men mistet plutselig lysten på fortsettelsen av prosjektet ditt nå. Aner ikke hvorfor.

 

Ja, realiteten er hard.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. No holder eg på å lakke over bagasjekula etter å ha sparklet igjenn hullene;) Skal hive in eit bilde når eg er ferdig;)

 

Men så har eg eit problem.. Måtte ta utav bateriet i dag og når eg kobla strømmen på igjenn så har klokka i dashbordet tulla seg.. Klokka er likson nå 02:04

Hvordan stiller man klokka? Har sån digital klokke som er i gti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. No holder eg på å lakke over bagasjekula etter å ha sparklet igjenn hullene;) Skal hive in eit bilde når eg er ferdig;)

 

Men så har eg eit problem.. Måtte ta utav bateriet i dag og når eg kobla strømmen på igjenn så har klokka i dashbordet tulla seg.. Klokka er likson nå 02:04

Hvordan stiller man klokka? Har sån digital klokke som er i gti.

 

er to små trykk knaper ved siden av klokken din

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår