bjørn Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Topic sier det meste, men si jeg har en 740 med 940 grenrør og en mitsu snurre, skal jeg kjøpe 940 JT da? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 940 har hydrauliske motorefester, som er en del høyere enn 740! jeg har FK og 940 eksos,og bruker 740fester, men da kommer eksosen lovlig langt ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Dette har jeg også tenkt på, om man bytter til 940 turbo motor.. Om man da blir heldigere med passformen om man bruker 940 downpipe? Eller som du har, bare bytta turbo å grenrør.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Men hvordan er det med flensene på garrett vs mitsu snurrer? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Lurer på det jeg også...om f.eks JT 3" til 240 passer på Mitsu snurre :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Eller som du har, bare bytta turbo å grenrør.. huh? jeg har jo bytta alt..ALT faktiskt og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.