Gå til innhold

For dere som tror at subber må spilles inn

Ranger emnet


Bjerk1

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg hadde kjøpt meg nye subber i forrigårs å jeg lurte litt på det med innspilling osv, så jeg sendte en mail og spurte pioneer om hvor lenge jeg måtte spille inn de osv. dette her fikk jeg i svar:

 

Det er ikke noe å ta hensyn til, det er bare en myte. Spill så høyt du vil

!

Innspillingen refererer til det faktum at alt går seg til over tid og at

lydkvaliteten vil gradvis bli bedre.

 

Med andre ord; finlytting og justering bør ventes med til du ihvertfall har

ca en 100 timer på klokka.

 

Best regards

Pioneer Norge AS

Jo Kjorstad

Product Manager Car Electronics

 

 

 

så da har vell jeg kommet fram til at jeg ikke gidder å spille inn mere ja :P lot jo annlegget stå på over natta å alt jeg. jaja :P

 

 

så da er det bare å spille så høyt jeg bare vil da, uten å justere så alt for mye. Håper det er noen som setter pris på denne topicen, å slipper å lure på dette om innspilling av ihverrfall Pioneer subwoofere ;) veldig kjekkt å vite for meg ihvertfall ;)

 

 

mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å ta hensyn til, det er bare en myte. Spill så høyt du vil

!

Innspillingen refererer til det faktum at alt går seg til over tid og at

lydkvaliteten vil gradvis bli bedre.

 

Med andre ord; finlytting og justering bør ventes med til du ihvertfall har

ca en 100 timer på klokka.

 

Best regards

Pioneer Norge AS

Jo Kjorstad

Product Manager Car Electronics

 

 

Dette er det noen av oss som har sagt mange ganger.

Forøvrig er rekorden min å klemme ca.5000watt inn i en 12" de 2 første sekundene den ble spilt på.

Og ja, det gikk bra!:)

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det noen av oss som har sagt mange ganger.

Forøvrig er rekorden min å klemme ca.5000watt inn i en 12" de 2 første sekundene den ble spilt på.

Og ja, det gikk bra!:)

 

Mvh

Dag Johansen

 

Det er helt vanlig for noen det Dag...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg hadde kjøpt meg nye subber i forrigårs å jeg lurte litt på det med innspilling osv, så jeg sendte en mail og spurte pioneer om hvor lenge jeg måtte spille inn de osv. dette her fikk jeg i svar:

 

Det er ikke noe å ta hensyn til, det er bare en myte. Spill så høyt du vil

!

Innspillingen refererer til det faktum at alt går seg til over tid og at

lydkvaliteten vil gradvis bli bedre.

 

Med andre ord; finlytting og justering bør ventes med til du ihvertfall har

ca en 100 timer på klokka.

 

Best regards

Pioneer Norge AS

Jo Kjorstad

Product Manager Car Electronics

 

 

 

så da har vell jeg kommet fram til at jeg ikke gidder å spille inn mere ja :P lot jo annlegget stå på over natta å alt jeg. jaja :P

 

 

så da er det bare å spille så høyt jeg bare vil da, uten å justere så alt for mye. Håper det er noen som setter pris på denne topicen, å slipper å lure på dette om innspilling av ihverrfall Pioneer subwoofere ;) veldig kjekkt å vite for meg ihvertfall ;)

 

 

mvh Thomas

Dette er vel blitt sagt endel ganger her på forumet, men med litt annerledes ordlyd. Men nå er det iallefall bekreftet fra en bombesikker kilde. :D

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at dette er sagt mange ganger her, men om noen tviler nå, så tror jeg tvilerene ville stolt mer på pioneer enn på de andre folka her. Greit, pro`ene her har sikkert mer peil enn han som svarte på den mailen(kanskje), men når folk ser at det er pioneer som skriver det, så blir vel all tvil lagt igjen utafor bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at dette er sagt mange ganger her, men om noen tviler nå, så tror jeg tvilerene ville stolt mer på pioneer enn på de andre folka her. Greit, pro`ene her har sikkert mer peil enn han som svarte på den mailen(kanskje), men når folk ser at det er pioneer som skriver det, så blir vel all tvil lagt igjen utafor bilen...

 

hehe ja. er nok en sikker kilde dette ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår