Brun0 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hei. Jeg lurte på om noen har en komplett fordeler til ascona b 2.0l jeg? den må være komplett med alt som stif, rotorstang og alle tenningsenheter inni. men trenger ikke fordelerlokk.. har en fordeler selv, men det kommer opp olje i den. å jeg fant ut at det var en metal ring inni den som hadde sprukket. så trenger ny. Noen som har? det er mekanisk fordeler med stift og vacumregulator. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hei. Jeg lurte på om noen har en komplett fordeler til ascona b 2.0l jeg? den må være komplett med alt som stif, rotorstang og alle tenningsenheter inni. men trenger ikke fordelerlokk.. har en fordeler selv, men det kommer opp olje i den. å jeg fant ut at det var en metal ring inni den som hadde sprukket. så trenger ny. Noen som har? Mvh Christian jeg har.. Både til mekanisk og elektrisk tenning ;) bare si ifra hva du trenger så skal jeg se om jeg får røska den tur motoren Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 sendt deg pm. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Noen som har ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ingen? trenger fordeler nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har vel en 5-6stk, men igen med stift ol. Det får du kjøpt nytt på biltema om sådann ønsket... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Pm er sendt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 rart ingen svarer på pm :S Ingen som har fordeler ? det er stift. med vacumregulator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg