Qee Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 http://www.bmwccn.no/nordland/programmer/plakat2_acr2003.pdf Program lørdag 30. august Innsjekk: kl. 08:00 - 10:00 Obligatorisk førermøte: kl. 10:30, PRESIS! Familiekjøring (idealspor): kl. 11:00 - 11:30 Frikjøring: kl. 11:30 - 12:00 Familiekjøring: kl. 12:00 - 12:30 Frikjøring: kl. 12:30 - 13:00 Pause: kl. 13:00 - 14:00 Konkurranse - Autoslalåm: kl. 14:00 - 16:00 Frikjøring og familiekjøring: kl. 16:30 - 20:00 Banekjøring og konkurranse Teknisk kontroll umiddelbart etter innsjekk. NB! Bremsevæskekokepunkt Hjelmpåbud under frikjøring og konkurranser. For banekjøring kreves det medlemsskap i BMW CCN, PCN, eller i en av de inviterte klubbene. BMW CCN- og PCN-medlemsskap kan tegnes på treffet. Deltageravgift Banekjøring: kr 400,- Parkering i depot: kr. 100.- Tilskuere: kr 50,- 02-biler, og biler eldre enn 30 år gratis adgang Inviterte klubber BMWClub Schweden, Porscheklubben i Sverige og Norsk Sportsvognklubb. mange her som har tenkt seg opp over? Det er jo BMW dager på Vålerbanen 6-7 september og :D travle uker for BMW fans :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Har desverre bare råd til ett treff og det blir BMW treffet på våler! Skal du til Våler Qee? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet August 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by Bullit Har desverre bare råd til ett treff og det blir BMW treffet på våler! Skal du til Våler Qee? hadde også tenkt meg til kanskje bare et av de, våler virker jo kulest da hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Jepp, jeg satser på Våler treffet. Synd det er så jævla langt unna bare :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Bullit Jepp, jeg satser på Våler treffet. Synd det er så jævla langt unna bare :( HAHA...ja..for Mo i Rana er jo ikke lengre unna, mener jeg! :D Da snakker vi langkjøring.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Been there! Done that! Do it again??? :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hvordan blir programmet på søndag? Samme som lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by VR6 Hvordan blir programmet på søndag? Samme som lørdag? litt for sent kanskje m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 uups!! hehe, jaja, trodde det var nå til helga jeg.. Mente å ta meg fri! Bra du sa i fra da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg