thberg Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 har en 740gl 86 mod som jeg har små planer om å bytte motor på, er det mere enn bare motoren som må byttes, la oss si at jeg setter inn en b23 eller b230e motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Åssen motor sitter det i fra før? Spesifiser gjerne "er det mere enn bare motoren som må byttes" litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Trenger ikke bytte girkasse ellernoe slikt egentlig.. Spørs jo da om du har en kasse som ikke er delvis defekt etc. Videre, hvis du har forgasser og skal sette i innsprut, må du bytte bensintanke, få tak i elektrisk bensinpumpe, ekstra bensinrør og evnt ledningsnett til motoren. Er hvertfall dette jeg kommer på nå på morgenkvisten.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thberg Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 er en b230A som står i. men viss jeg setter inn en bedre forgasser motor så er det bare ledningsnett jeg må sete inn? blir kanskje skifte av girkasse da, spørs hvilken motor jeg handler om jeg skal handle. takker for svar;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Du trenger bare ledningsnettet til den nye motoren ja.. med mindre den er så teknisk/ny at ledningsnettet ikke samstemmer med resten av bilen. Noe jeg har lite tru på.. :P men hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg handlet meg FT motor istedet for forfjusker.. menmen, det er min mening hvertfall.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg