Burny Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hvor har det blitt av den blåe E36 med supra motor? Har ikke sett på på treff siden ifjor:hvaskjera Den bilen er jo helt sjef:yodude: Noen som vet? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Tror han har den på lur... Var visst til salgs...... under el over 300 tkr?? Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Han bulka litt på rudskogen. Det er det siste jeg så til den. Har savna denna sjøl. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Bilen skulle ihvertfall godkjennes gjennom TUV i fjord med supra motor. SS performance skulle visstnok bistå. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hvis du titter i gatebilbladet eller maxpower så hvis de insida av verstedet til ss performance, og hvis du titter nøye ser du en e36 som kan ligne styggelig på bilen til pedern Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Bilen skulle ihvertfall godkjennes gjennom TUV i fjord med supra motor. SS performance skulle visstnok bistå. Var det jeg hørte også.. Men har ikke sett den siden.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 var grom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg