Gå til innhold

Tråd om min nye V70 awd 2.4t

Ranger emnet


Jalle

Anbefalte innlegg

Ja har lyst på r-fanger og xc grill. (xc grillen som ligner litt på den gamle turbogrillen ala 740??) hva koster di forskjellige delene? noen som har gjort dette før? bilder?? takker for tips. en chip har jeg forhørt meg med hos et lokalt verksted. di skulle ha 7tusen. hvor mye utgjør chippen mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nybilen! Pent sett med hjul fikk du med og.. :)

 

XC grill ligger hos Volvo på ca 2400. Klarglass ca 2800 pr lampe, og ca 900 pr blinklampe.. R fanger koster ca 6000 ulakkert og uten deler (griller, tåkelys, innerdel og sånt.. )

 

Hold oss oppdatert på hva du finner på med bilen!!! Alltid spennende... :)

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nybilen! Pent sett med hjul fikk du med og.. :)

 

XC grill ligger hos Volvo på ca 2400. Klarglass ca 2800 pr lampe, og ca 900 pr blinklampe.. R fanger koster ca 6000 ulakkert og uten deler (griller, tåkelys, innerdel og sånt.. )

 

Hold oss oppdatert på hva du finner på med bilen!!! Alltid spennende... :)

 

 

Da jeg kjøpte meg R fanger fikk jeg beskjed om at den ikke ble solgt ulakkert og at jeg måtte kjøpe den ferdig lakkert.Man trenger jo bare selve plast fangeren og grillene.

Da kom den på litt i overkant av 5000kr med griller og ferdig lakkert :)

Dette var på Volvo Gjøvik.

2004 Dodge RAM SRT-10

1992 Volvo 240GL

1982 Volvo 242T Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja da her jeg vært å snopet litt på bilforum.

Har vært litt "sløv" i det siste samt mye jobbing!

Ny grill og stabstag! Grillen kom på 2500,- ca. Stabstaget (9204176) på ca 700,-

I tillegg har jeg handlet inn lakkstift både for bil og felg, men følte ikke det blir bra nåkk å flikke felgene hvor d har flasset.. (Dessuten var det feil farge, 455) Jeg vurderer som sagt å hel lakkere felgene, drive ennå litt research på det området =)

Så har jeg kjøpt C30 navkapsel med blå volvo logo!

 

Stabstagmontert.jpg

 

Xcgrillmontert.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår