Gran Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Ute nettop ute å kjørte, lå bak en Liten Suzuki.. nesten 40 i 50sona (som er god for 100+) *rundkjøring* suzukin trilla i 40 helt til innkjøringa, bråbremsa! INGEN andre i runnkjøringa, men hun bråstoppa. Da ble jeg forbannet og tenkte "Må du førr f*** kjør!!!" Neida, slippe bremse å trille, joda noen milimeter fra oss stoppet hun. Vi trilla da bak, men hun kom mer bak, da måtte vi rygge for å ikke bli truffet, å en gang til (Nå er man FORBANNA) Da var det bra det ikke var jeg som kjørte. (Hadde jeg bare kjørt volvon :D) Det jeg lurer på er: Hvordan i ****** fikk hun lappen? Nå skal jeg ta en kald dusj! Blir så forbanna anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Du skulle bare stått der da hu rygga (Spesielt hvis du kjørte Volvoen... den er ikke verdt så mye :D ) og vips, bang, kræsj... hennes skyld. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Laaars Du skulle bare stått der da hu rygga (Spesielt hvis du kjørte Volvoen... den er ikke verdt så mye :D ) og vips, bang, kræsj... hennes skyld. Var Mitsubishi, hadde dytta henne bort med volvoen ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg