smygelslayer Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja det samme skjedde med min, den lå løst inni der. Hehe! Godt å få rettet opp i sånne feil. Ihvertfall når det er så enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Trodde jeg, idag kom oljelampa og motorn tikket som et uvær mens jeg kjørte på e6. svingte av og stoppet bilen i 10min, startet opp igjen, tikket fortsatt litt men ingen lampe, kom hjem ingen tikking. har brukt bilen litt etterpå men fortsatt ingen tikking og ingen lampe. når oljelampa ikke blinker går motoren silkemykt. Men tør ikke legge ut på noen langtur da for plutselig kan det komme igjen.. Sender bilen på sjøen snart. En annen ting jeg oppdaget når jeg skulle peile olje sist var at plasten på oljepeilern helt øverst har knukket av å sitter igjen rundt røret, så får ikke trykt peilepinnen sikkelig nedpå, vet ikke om det har noe med tikkingen og oljetrykket å gjøre men.. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg har også denne jævla olje lampa lysende når den selv vil. Har hatt bilen på verksted å målt trykket og det skulle være ok. Hos meg er dette bare et "vinterproblem". Bilen tikker også litt når den er varm. Blir som regel borte når jeg stopper og startet den igjen. På sommeren ser alt ut til å fungere normal. Forslag til hva det kan være? :) Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 har ikke kommet noe lengere jeg vertfall, har kjørt 3 uker uten lampa nå da, for det meste bykjøring, tør ikke legge ut på noen langtur for da har den en tendens til å begynne å blinke igjen, da kommer tikkingen også Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg